PDA

View Full Version : Thomas Leeb..



Megalomanian
2 maart 2008, 14:11
Uiteraard veel te laat maar ik lees het net zelf pas.
vanmiddag om 16:00 in apeldoorn (02-02-08) komt Thomas Leeb een optreden weggeven in café Sam Sam. Dit is hetzelfde café als waar de akoestische meeting heeft plaatsgevonden ( en die was toch ook gezellig :) )
Dus mocht het zo zijn dat iemand het nog niet wist en toch wil gaan...gewoon doen en wellicht tot straks :)


Mocht dit niet hier horen dan op voorhand mijn excuses maar dit is een gitarist die vooral n deze sectie nog wel wat bekendheid geniet vandaar..

chris c
2 maart 2008, 15:07
Heb hem gisteren gezien in Verviers, met Jacques Stotzem en Woody Mann.

Indukwekkend spel met veel percussie e.d., zoals je op zijn YouTube-filmpjes kunt zien. Echt iets om live te zien. Hij had meteen de hele zaal mee, iedereen was superenthoesiast.
Ook melodische stukken, vooral zijn bewerkingen van While my guitar gently weeps en No woman no cry vond ik erg mooi.

In het tweede deel van het concert jamde hij met Stotzem en Mann, maar impro gaat hem blijkbaar iets minder goed af, ofwel was hij gewoon moe (was pas uit Californië overgevlogen).

Is bovendien heel sympathiek. Een aanrader !

Harald
5 maart 2008, 18:34
Jammer dat ik het niet wist, maar goed, ik kon hoe dan ook niet... Maar hoorde dat het leuk was. En het zaaltje bij Sam Sam is ook in gebruik. Ziet er leuk uit. Tijd om de akoestische meeting weer eens te gaan plannen!
:B

Berti
7 maart 2008, 07:48
zeg jongens, die thomas leeb is toevallig geen oostenrijker he? hoe oud is ie?
(ik ken iemand die daar woont en zo heet namelijk maar lang niet gezien)

greetz

chris c
7 maart 2008, 09:37
Ja, hij is Oostenrijker maar woont nu in Californië.

LaurentB
7 maart 2008, 11:14
Ja, hij is Oostenrijker maar woont nu in Californië.

Straks wordt-ie nog gouverneur.

Laser
7 maart 2008, 12:38
Straks wordt-ie nog gouverneur.

LOL daar was ik al bang voor.
Heb ik ook gedacht.
Maar die ambitie heeft hij niet denk ik. Staat met beide voeten op de grond.

Raar engels dat hij spreekt - :satisfie: -

Megalomanian
8 maart 2008, 12:27
't was in ieder geval erg leuk. Hij speelt erg goed. Kreeg wel heel erg een Eric Roche vibe tijdens het optreden. maar toen ik later ff met hem stond te praten werd ook wel duidelijk waarom dat was :satisfie:
Hij geeft ook hele leuke workshops elke zomer in Zwisterland. Eens serieus overwegen die kant uit te gaan ;-)