PDA

View Full Version : Big muff



josszee
2 maart 2008, 11:39
Ik ga straks achter mijn big muff :gitarist: voor 59 euro hij staat in promo!!
had gewoon eens zin om dit met julie te delen... Als er dus iemand zin heeft om iets over een big muff te zeggen ga je gang :satisfie:

M.COM
2 maart 2008, 11:48
Jonas, dit is een serieus forum jongen. Shame on you! Zomaar een nutteloze post plaatsen! Dit zal toch gesanctioneerd worden vrees ik!

Btw, welke Big Muff is het geworden? Ik ben achter een Little Big Muff aan het vissen (vanwege 9v-aansluiting) ...

josszee
2 maart 2008, 12:07
Heeft een Big muff (de grote dus) geen 9 volt aansluiting ?

R.J
2 maart 2008, 12:09
Nop, wel een andere aansluiting, maar geen std. 9v meen ik te herinneren
Tenminste, degene die ik toen testte moest op een ander voorzieninkje dan het 9v pedaal wat ik toen onder mn voet had.

jonesd
2 maart 2008, 12:09
nee, de aansluiting is zo een mini jack dingetje (ik weet niet hoe het heet...)

josszee
2 maart 2008, 12:12
Werkt hij ook op batterijen ?? (anders moet ik nog een adapter kopen ook...)

R.J
2 maart 2008, 12:15
Werkt hij ook op batterijen ?? (anders moet ik nog een adapter kopen ook...)
Volgens mij werkt bijna alles van EXH op batts.
deze dus ook ja.

jonesd
2 maart 2008, 12:15
Ik denk het wel maar anders kan je eens kijken naar de al genoemde little big muff. Deze heeft een gewone boss-aansluiting.

jonesd
2 maart 2008, 12:16
Dat is tweemaal dat ik net te laat kom...

Ik moet toch eens een dactylo-cursus gaan volgen...

R.J
2 maart 2008, 12:16
Ik denk het wel maar anders kan je eens kijken naar de al genoemde little big muff. Deze heeft een gewone boss-aansluiting.

9v dus. "Boss" is niet de enige die die poort gebruikt, nintendo bijvoorbeeld ook. :sssh:


Edit: of een 10 vinger blind typen cursus?

josszee
2 maart 2008, 12:21
Ja maar die little big muf kost 85 euro en de big muff is vandaag in promo voor 60.. Ik vind die grote trouwens leuker en ik heb maar juist 60 euro... :gitarist:

R.J
2 maart 2008, 12:24
Ja maar die little big muf kost 85 euro en de big muff is vandaag in promo voor 60.. Ik vind die grote trouwens leuker en ik heb maar juist 60 euro... :gitarist:
Haha, waarschuwing, hij is wel GROOT, kunnen 4 normale stompboxen in dat ding :chicken:

josszee
2 maart 2008, 12:27
Weet ik daarom dat ik hem zo leuk vindt :satisfie:

josszee
2 maart 2008, 12:28
Maar waar of hoe moet je je batterij er insteken?? die big muff is toch voledig dicht.

Row
2 maart 2008, 12:31
Je kunt ook gewoon zo'n verlengkabeltje van one spot kopen. Die heb ik ook voor mijn RAT.

M.COM
2 maart 2008, 12:38
Maar waar of hoe moet je je batterij er insteken?? die big muff is toch voledig dicht.

Je zal het ding wel kunnen openvijzen. Maar ik vind het een reden genoeg om voor de little big muff te gaan. Combinatie van Russian en USA + die aansluiting ... Ik vind het extreem duur wat een batterij kost tegenwoordig!

R.J
2 maart 2008, 12:38
Maar waar of hoe moet je je batterij er insteken?? die big muff is toch voledig dicht.
De achterkant kan je eraf schroeven.
Wel voorzichtig voor het geval heren New Yorkers iets anders daar hebben gelast.

Hou je van groot Josszee?
*insert geweldig foute opmerking hier*

josszee
2 maart 2008, 12:43
Nee ik hou niet van groot maar vind die big muff gewoon geweldig.. kweet niet hoe dit komt acha kan me niet echt schelen ik heb men big muff over een uurtje :satisfie:

Mitch
2 maart 2008, 13:31
Jonas, dit is een serieus forum jongen. Shame on you! Zomaar een nutteloze post plaatsen! Dit zal toch gesanctioneerd worden vrees ik!

Nou vooruit, omdat het toch maar een rustige zondag is... geen slotje :satisfie: