PDA

View Full Version : iemand wel een zelf een transfer gemaakt?



mrweird
1 maart 2008, 20:14
Hi,

Heeft iemand wel 's zelf een transfer of zo gemaakt succesvol? Ik wil dit:
http://www.mrweird.demon.nl/temp/dimsum.jpg
op m'n naamloze redelijk waardeloze LP kopie plakken..
http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

artnaz
1 maart 2008, 22:13
Dat wil ik ook op mijn Strat doen. Volgens mij zul je wel wat vinden als je op "decal" zoekt. G.G. had er laatst bijv. één gemaakt.

Maareh... wat staat er nou eigenlijk bij jou? :D

R.J
1 maart 2008, 22:18
Dat wil ik ook op mijn Strat doen. Volgens mij zul je wel wat vinden als je op "decal" zoekt. G.G. had er laatst bijv. één gemaakt.

Maareh... wat staat er nou eigenlijk bij jou? :D
Dimsum meen ik te lezen, een oosters gerechtje

vrij smakelijk.

mrweird
1 maart 2008, 22:36
Yep, dimsum. Chinese gestoomde deeghapjes met vulling. Past wel bij een op dit moment naamloze chinese LP copy vinnik.. Ik kan ook nog nepson doen of flipson kipzon (derkop) of.. Suggesties?

R.J
1 maart 2008, 22:49
Yep, dimsum. Chinese gestoomde deeghapjes met vulling. Past wel bij een op dit moment naamloze chinese LP copy vinnik.. Ik kan ook nog nepson doen of flipson kipzon (derkop) of.. Suggesties?
Tipje, dimsums in soep (ja in soep) zijn LEKKER, hebben ze bij de chinees hier in t dorp :satisfie:

Chinees?

wo ai ni? :P (ik hou van jou @ chinees)

of Nihau (Hallo in dezelfde taal)

KoenB
2 maart 2008, 17:40
Ik ben voor Nepson, hoewel chinees eten altijd erg lekker is.

Maar zonder dollen, er zijn daar een tijdje geleden een aantal posts over geweest in het zelfbouwforum. Is een bezoekje waard :)

bassej
4 maart 2008, 17:00
die van gibson zijn gewoon te koop, maar ik denk niet dat er een berdijf is dat nepson stikkers maakt :chicken: :seriousf:

R.J
4 maart 2008, 17:15
die van gibson zijn gewoon te koop, maar ik denk niet dat er een berdijf is dat nepson stikkers maakt :chicken: :seriousf:
Der zit in amerika een bedrijf dat custom trussrod covers voor je gibson, fender of ibanez maakt, dus waarom niet custom naamstickers voor je nep les paul?

jasper159
4 maart 2008, 17:23
Of Samson.

Braindead
11 maart 2008, 16:19
Fakeson lijkt me wel leuk.

sjoerd5
11 maart 2008, 17:02
Het was toch Fakecaster made in N.E.P

jerome
12 maart 2008, 22:49
Ik heb wel eens zoiets laten maken bij een stickerprinter-bedrijf
Die heeft voor mij met een "fullcolor sticker printer" op hele dunne en transparante stickerfolie een logo geprint
Daarna afgelakt met blanke lak