PDA

View Full Version : Daar ben ik dan...



Richard33
1 maart 2008, 19:52
Met dank aan dit forum over hollow bodies ben ik eerder deze week eigenaar geworden van een prachtige Ibanez AF73TRD. Dus dan maar even voorstellen ook;

Ben reeds 15 jaar aan t spelen, met wisselende intensiteit. Meest geinspireerd door Blues, varierend van Jeff Healy tot S.R.V.

Helaas zijn deze knakkers niet in de hitlijsten te vinden, alhoewel grootheden als John Frusciante niet mogen worden overgeslagen...alleen in meer in dienst van de band...

Mijn gear bestaat uit

Ibanez Artcore AF73TRD met (kopie) Bigsby
Washburn A20-V (kogelvrije gitaar :satisfie: )
Spaanse bastaard gitaar
Laney Pro Linebacker
Digitech RP-1 effectenbak

Harry
3 maart 2008, 13:57
hoi Richard, alsnog welkom en veel plezier hier!!

hesse
3 maart 2008, 14:07
Hey Richard, we hebben op jou gewacht.

JeroenSchaaf
3 maart 2008, 14:43
Welkom!!!!!!

- Stomme 10 tekens regel..... grr

Blend
3 maart 2008, 19:33
welkom! wat voor amp gebruik je?

Richard33
13 oktober 2008, 11:27
@ Blend: Ik gebruikte een piepende en krakende PRO LINE BACKER 100 van LANEY, Maarrrr....heb van 't weekend in een opwelling een Fender Super Champ XD gekocht. Jullie verklaren me vast voor gek dat ik nog nooit eerder het verschil tussen buizen en transistor versterker heb ervaren, maar ben helemaal verkocht. Dit is nu echt het geluid waar ik naar op zoek was.

Leuke amp voor thuis, 15W met aantal preset EQ instellingen waarmee de hele historie aan Fender AMPS zou kunnen worden nagebootst, twee kanalen (clean - BlackFace en lead met 16 'voicings') en een aantal effecten zoals Chorus, Reverb en delay, Tremolo en vibrato. Echt een leuke AMP voor ca. 300,-

Richard33
4 november 2008, 23:19
thanks...goed voor m'n eigenwaarde

budje
5 november 2008, 00:04
@ Blend: Ik gebruikte een piepende en krakende PRO LINE BACKER 100 van LANEY, Maarrrr....heb van 't weekend in een opwelling een Fender Super Champ XD gekocht. Jullie verklaren me vast voor gek dat ik nog nooit eerder het verschil tussen buizen en transistor versterker heb ervaren, maar ben helemaal verkocht. Dit is nu echt het geluid waar ik naar op zoek was.

Leuke amp voor thuis, 15W met aantal preset EQ instellingen waarmee de hele historie aan Fender AMPS zou kunnen worden nagebootst, twee kanalen (clean - BlackFace en lead met 16 'voicings') en een aantal effecten zoals Chorus, Reverb en delay, Tremolo en vibrato. Echt een leuke AMP voor ca. 300,-

ik ben eigenlijk stiekum heel blij met mijn pro linebacker 100.