PDA

View Full Version : Weer een groentje erbij



R.J
1 maart 2008, 17:56
Hallo allemaal!

Ik ben Jay en ik speel sinds eind zomer vorig jaar gitaar.
Ik heb al wel wat langer een gitaar staan (dec. 2006) maar vorig jaar zomer sloeg het "virus" echt toe.
Dus ik heb toen voor mezelf een (in mijn mening) mooie gitaar gekocht en ben gaan oefenen.
Wat ik speel is wat ik mooi vind klinken, en dat is van zware metal :rockon: tot melodisch pink floyd. :hippie:
Niet meteen aannemen dat ik de nieuwe dave gilmour of munky ben, want zo goed ben ik echt nog niet.

Ik kwam dit forum een paar maanden geleden tegen tijdens mijn alomaanwezige internet zoektochten en heb besloten mij aan te melden.

Dus, heb je vragen: steek van wal, en anders: Een hele goedemiddag :soul:

Mr.Fingers
1 maart 2008, 17:59
Welkomwelkom!

Wat is je gear zoal?

R.J
1 maart 2008, 18:10
Dank uDanku :cooler:

Gear?
(Semi-)Akoestisch:
Een Eko western gitaar.
Electrisch:
Sessionette 75 versterker, oudje maar klinkt nog goed. Alleen zoemt ze een beetje.
Effecten:
Boss: dd-3 digital delay, bf-2 Flanger en een oude, felrode masterswitch
Dean Markley Overlord buizenoverdrive, voor net dat beetje gain achter een verder mooi clean geluid.
Hierboven is in leenbruik van huisgenoot die gestopt is met spelen (hij heeft wel nog een mooie rooie charvel onder zn bed liggen)

Dan eigen bezit:
EHX Metal Muff, een ranzig scheurpedaal waar echt heerlijke "takkeherrie" uit komt.
En een Ibanez RG320FM van vorig jaar. deze heb ik gekocht van mijn eerste loontje :gitarist:

De EKO is voor oefenen, de Ibanez is voor uitoefenen. :speed:

Ik ben nu druk aan het sparen voor een -eigen- versterker.

JipStoop
1 maart 2008, 20:15
Welkom!

En wat voor muziek speelt u allemaal? Kun je al een liedje? :)

R.J
1 maart 2008, 20:17
Welkom!

En wat voor muziek speelt u allemaal? Kun je al een liedje? :)
Jij weet best wat ik speel en kan Jip :gitarist: