PDA

View Full Version : SPAM IMF monitor set met sub



guhlenn
1 maart 2008, 16:32
ALs het niet mag, doet u hem gerust weg. Maar aangezien er al zoveel is gepraat over dit setje, leek het mij onschuldig. Merk het wel. Zie mijn handtekening. Want dat mag. ;)

bass blom
1 maart 2008, 16:45
oei, dat mag inderdaad niet ja.
en dan vreemd genoeg in je sig wel..
is eigenlijk heel raar, komt een beetje haags/politiek over :seriousf:

ik zal het niet verder vertellen.
en niet op het verkeersbordje drukken :D

guhlenn
1 maart 2008, 16:48
LOL ik weet het bass, op zich is het logisch dat SPAM niet mag, maar dei handtekening clausule is nogal vreemd. Nou ja goed, iedereen begrijpt waar ik naartoe wil, ik krijg het setje ook gewoon op marktplaats verkocht, maar maak er hier misschien iemand blijer mee. En ik weet heo ze mixen ,dus ook dat kan je vragen... hehehe.

Mr.Bluesbreaker
1 maart 2008, 17:32
Is toch niet moelijk, geen verkoop op het forum. Markt-plaats, slotje.
Maargoed, als topicstarter heb je nu toch al iedereen op de hoogte gesteld van je spam, dus doel bereikt.

Han S
1 maart 2008, 18:42
Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet, aan de ene kant mag het niet, maar aan de andere kant zijn deze speakers zelden te koop en inderdaad beter dan veel studio monitoren. Op andere subforums vind je van alles en nog wat te koop in de signatures.

bass blom
1 maart 2008, 18:47
arme han, moeten we nou medelijden met je hebben? :D

Das Schaap
1 maart 2008, 23:28
Ja als we toch bezig zijn wil ik eigenlijk wel een prijs weten.

Just in case..... :soul:

Rude Perception
1 maart 2008, 23:37
Er is gitaarmarkt voor dit soort gevallen. Waarom het wel in een sig mag lijkt mij logisch, je vervuilt het forum er niet mee. Als spam toegelaten wordt op deze manier wordt het straks de informatieve topics tussen de spam uitvissen. Bovendien zullen dan heel veel mensen zich aanmelden om alleen hun spullen te verkopen. In een sig wordt het alleen gezien als je ook (veel) post, dus dan zijn het alleen de (vaste) leden die verkopen, en is het goed in de hand te houden.

Han S
1 maart 2008, 23:41
Ik heb ze zelf ook, naast nog wel 10 paar andere IMF speakers en ik doe ze niet weg. Deze beroemde speakers worden nog altijd door veel muziekliefhebbers gebruikt, Cor Bakker heeft er jaren naar gezocht en gebruikt ze in zijn studio.

Azrael
1 maart 2008, 23:42
Kappen Han! Ik wil die krengen! :hippie:

Rooftop
1 maart 2008, 23:44
Hoeveel kosten die speakers eigenlijk, als ik vragen mag?

Alvast bedankt :)

Han S
1 maart 2008, 23:45
Er is gitaarmarkt voor dit soort gevallen. Waarom het wel in een sig mag lijkt mij logisch, je vervuilt het forum er niet mee. Als spam toegelaten wordt op deze manier wordt het straks de informatieve topics tussen de spam uitvissen. Bovendien zullen dan heel veel mensen zich aanmelden om alleen hun spullen te verkopen. In een sig wordt het alleen gezien als je ook (veel) post, dus dan zijn het alleen de (vaste) leden die verkopen, en is het goed in de hand te houden.

Je hebt een punt, maar Glenn is een van de vaste posters die bijna alleen hier post, plus het zijn behoorlijk zeldzame speakers die je echt met een lampje moet zoeken. Daarom denk ik dat we het moeten gedogen alhoewel het op de grens is.

We gaan dat ook niet verder toestaan dus als iemand zijn spullen te koop heeft, een link in de sig wordt gedoogd, maar voor de rest is er gitaarmarkt en je kunt daar naartoe linken.

Als Harrie Beton het met me oneens is gaat hij alsnog in de kliko.

harrie-beton
2 maart 2008, 09:54
Het zijn mooie speakers klopt. Het aanbieden van spullen in de handtekening wordt gedoogd. Echter dit toppic is gemaakt om de aandacht op de verkoop te vestigen. Ik moet ergens een grens trekken. Op slot helaas.