PDA

View Full Version : Stella By Starlight



Voidhead
1 maart 2008, 16:26
Beste mensen,

Heb weer een jazz standard opgenomen, dit keer de begeleiding zelf ingespeeld. De intro is het thema geharmoniseerd gespeeld, daarna komt er begeleiding gitaar bij die ik eerst ingespeeld heb, waarna ik er een solo overheen heb geïmproviseerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Alle delen zijn in 1 take opgenomen, vandaar af en toe wat slordigheidjes, maar dat is ook eigenlijk wel weer 'jazzy' ;)

Stella By Starlight (http://media.putfile.com/Stella-By-Starlight-32)

Comments welkom!

HvV
2 maart 2008, 12:23
Knap gespeeld, zo in 1 take. Bij het begeleidingstuk met de solo kom je lekker los. Goeie timing ook. Kortom, heel goed. :satisfie:

Voidhead
3 maart 2008, 15:53
Dankje... :) Iemand anders nog wat toe te voegen...

EuroCinema
5 maart 2008, 14:00
Hee te gek! Mooie solo, maar de begeleiding is ook niet mis!

Voidhead
7 maart 2008, 15:25
Thanks again... :) Zoveel views en zo weinig reacties! Iemand nog wat kritiek misschien...?

Riky
7 maart 2008, 16:12
Jazz is niet echt mijn ding, maar je speelt het heel erg goed!

Schoonheids foutjes mogen best:) Luister liever naar oude lp dan nieuwe mp3's... geef mij maar lekker een "plug and go" opname:)

Voidhead
8 maart 2008, 18:41
Thanks, het is ook zeker niet mijn doel om gelikt te gaan klinken, maar ergens midden in de improvisatie loop ik echt eventjes helemaal vast :D

jacobhdejong
12 maart 2008, 09:31
Beste mensen,

Heb weer een jazz standard opgenomen, dit keer de begeleiding zelf ingespeeld. De intro is het thema geharmoniseerd gespeeld, daarna komt er begeleiding gitaar bij die ik eerst ingespeeld heb, waarna ik er een solo overheen heb geïmproviseerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Alle delen zijn in 1 take opgenomen, vandaar af en toe wat slordigheidjes, maar dat is ook eigenlijk wel weer 'jazzy' ;)

Stella By Starlight (http://media.putfile.com/Stella-By-Starlight-32)

Comments welkom!

Met welke apparatuur heb je dit opgenomen??
Klinkt erg lekker!

Voidhead
12 maart 2008, 11:54
Dankje. Het is opgenomen met een vrij goedkope microfoon voor mijn versterker geplaatst (Peavey Classic 30), en die via mengpaneel de computer in, verder geen effecten gebruikt.