PDA

View Full Version : Gitarist (22) uit utrecht zoekt band



u_u
1 maart 2008, 13:35
Mijn naam is Luuk en ik zoek een coole rock/pop/bluesband! Ik woon in Utrecht. Ik speel ongeveer 2 jaar gitaar. Akoestisch en electrisch. Persoonlijke smaak: Jimi Hendrix, the Beatles, Elliott Smith, Cream, Neil Young, the Shins, Pink Floyd, Eric Clapton, VU en nog veel meer..

Reacties in dit topic of PM aub :)

Roosje_Katoen
1 maart 2008, 20:59
Heb je iets aan een 15 jarige gitariste? Ik kan ook zingen. Ik speel veel rock en blues en de laatste tijd ook wel akoestische dingetjes.
Ik woon in Culemborg maar zit in Utrecht op school. Ik ben dan wel geen bassist of drummer ofzo... maar mischien wel leuk in ieder geval eens wat te jammen?

u_u
2 maart 2008, 12:27
Heb je iets aan een 15 jarige gitariste? Ik kan ook zingen. Ik speel veel rock en blues en de laatste tijd ook wel akoestische dingetjes.
Ik woon in Culemborg maar zit in Utrecht op school. Ik ben dan wel geen bassist of drummer ofzo... maar mischien wel leuk in ieder geval eens wat te jammen?

Bedankt voor je reactie! Maar ik ben echt op zoek naar een complete band. Ik ken namelijk al gitaristen om mee te jammen, maar ik wil 'meer' :) :satisfie:

Roosje_Katoen
3 maart 2008, 09:36
Tja, ik begrijp het. Ik wil ook wel meer... maar ik vind nooit meer dus probeer ik af en toe wat te beginnen met wat ik wel vind.
Nouja, succes met je zoektocht verder! Als je nog meer mensen gevonden hebt en nog een gitarist/zangeres kan gebruiken bied ik me in ieder geval nog altijd aan. :)

Tho
3 maart 2008, 22:30
je kan ook zélf een band oprichten? Zelf muziekanten zoeken lijkt mij het best

artnaz
3 maart 2008, 22:46
In een complete band binnenvallen is wel ideaal hoor...

Reel Big Fish
3 maart 2008, 23:49
Tip: drummers kun je vangen op www.drummersbank.nl

nielsduursma
4 maart 2008, 21:29
Tip: drummers kun je vangen op www.drummersbank.nl

Ja, jammer dat ik altijd reacties krijg of ik wil komen drummen bij bands in de stijlen die ik juist aangegeven heb niet te willen spelen.

[edit] Als drummer dus...

u_u
4 maart 2008, 22:33
Ja, jammer dat ik altijd reacties krijg of ik wil komen drummen bij bands in de stijlen die ik juist aangegeven heb niet te willen spelen.

[edit] Als drummer dus...

Wat wil jij voor stijl spelen dan? :D

nielsduursma
5 maart 2008, 19:28
Wat wil jij voor stijl spelen dan? :D

Persoonlijke smaak: Jimi Hendrix, the Beatles, Elliott Smith, Cream, Neil Young, the Shins, Pink Floyd, Eric Clapton, VU en nog veel meer..


Dikgedrukte zijn 2 favorieten ook van mij.

Eigenlijk ben ik voor heel veel in. Hardrock/metal/punk/ska/enz enz. vind ik 3 keer niks.

u_u
5 maart 2008, 21:59
Misschien dan toch eens wat proberen? Met roosje_katoen en een bassist?:P