PDA

View Full Version : Long blue swing



Jeroensnake
29 februari 2008, 21:20
http://media.putfile.com/Long-Blue-Swing

Klein liedje van ongeveer anderhalve minuut,
niet bijzonder goed uitgewerkt,
maar reacties zijn welkom ...
:hippie:

Riky
1 maart 2008, 11:05
Ligt aan mij of is de gitaar vals???


anyway.. Het idee is wl ok. Je moet aleen proberen er een climax of variatie in maken.. het klinkt nu eigenlijk erg eentonig. :soul:

Voidhead
1 maart 2008, 16:41
Dit klinkt inderdaad echt vals, je had je gitaar wel even mogen stemmen, kan er zo echt niks zinnigs over zeggen.

Jeroensnake
2 maart 2008, 13:03
Riky, bedankt voor de bruikbare tips. Gitaar is inderdaad een beetje vals, maar daar hadden mijn oren eerder niet zoveel problemen mee.
Misschien moet ik de drums wat meer uitwerken voor de variatie, dat is namelijk een groter probleem dan de gitaar die ietswat vals gestemd was.

Riky
2 maart 2008, 15:05
Riky, bedankt voor de bruikbare tips. Gitaar is inderdaad een beetje vals, maar daar hadden mijn oren eerder niet zoveel problemen mee.
Misschien moet ik de drums wat meer uitwerken voor de variatie, dat is namelijk een groter probleem dan de gitaar die ietswat vals gestemd was.

nou ik vind de onstemde gitaar toch echt wel veel storender...
Ik vin diets dat niet zuiver klinkt ergen dan iets wat niet gevarieerd genoeg is :)

Jeroensnake
2 maart 2008, 15:31
Nou, dan zal ik voor de volgende keer eens iets gevarieerds proberen te spelen met een goed gestemde gitaar. Twee vliegen in 1 klap ... :)

Riky
2 maart 2008, 20:29
Nou, dan zal ik voor de volgende keer eens iets gevarieerds proberen te spelen met een goed gestemde gitaar. Twee vliegen in 1 klap ... :)

the best way to solve things, is to do things!

Mephistocles
2 maart 2008, 21:09
Ik wil je niet ontmoedigen, maar het kinkt bagger. Je bent in het bijzijn van gitaristen, dus kun je niet aan komen zetten met een ongestemde gitaar. Verder moet je op de volume vna verschillende instrumenten letten.

Dus: stemmen en alles opnieuw. Ik ben benieuwd wat het wordt.

TimmU
2 maart 2008, 21:23
Toffe sig , van Monthy Piton!