PDA

View Full Version : Guitar Pro



Lezl246
29 februari 2008, 17:08
Hi there,
is there an option which allows you to completely lock a track? So that it can't be changed...
Because when I edit the drums, the rest of the song is automatically changed as well.
The intro of the drums is 5x4 bars and then 1x4 other bars
in which only one bar is different from those 4 bars before...
While the guitar etc. is 6x the same 4 bars...
When I edit the drum's bar repeat, it automatically changes in the other instruments as well???
Can this be solved or will I just have to edit the other instruments?
Thanks in advance,

Leslie

chubbyfan
29 februari 2008, 17:28
you ain,t much if you can,t write in dutch :)

artnaz
29 februari 2008, 17:32
Aren't their plenty of English forums? :satisfie:

Anyway, your "problem" can't be solved, you have to live with it. It's logical though. If you try "multiple view" you'll get the idea I think...

Lezl246
29 februari 2008, 17:33
You ain't much if you can't understand English :cooler:

Kan je een track compleet vastzetten (dat je hem niet kan aanpassen), zodat hij niet meeveranderd als je een andere track aanpast?
Want als ik het aantal repeats aanpas op m'n drumtrack, dan worden deze ook gelijk aangepast op de andere tracks.

Nog een vraag:
Hoe kan je een hele bar verwijderen? Want als ik op delete druk, verdwijnen alleen de noten, niet de bar zelf, het wordt gewoon een lege plaats...

Lezl246
29 februari 2008, 17:35
Ik had m'n vraag al in het Engels opgeschreven in notepad, voordat ik naar forums zocht... Dit was het forum waar ik het snelst antwoord d8 te krijgen, toevallig een Nederlands forum :satisfie:

artnaz
29 februari 2008, 17:35
You ain't much if you can't understand English :cooler:

Kan je een track compleet vastzetten (dat je hem niet kan aanpassen), zodat hij niet meeveranderd als je een andere track aanpast?
Want als ik het aantal repeats aanpas op m'n drumtrack, dan worden deze ook gelijk aangepast op de andere tracks.

Nog een vraag:
Hoe kan je een hele bar verwijderen? Want als ik op delete druk, verdwijnen alleen de noten, niet de bar zelf, het wordt gewoon een lege plaats...:seriousf:

Waarom ga je in godsnaam Engels praten op een Nederlands forum! :D

Maar nogmaals, je kan er niks aan doen. De bars moeten op alle tracks gelijk blijven. Deleten doe je door gewoon te knippen (cut).

Lezl246
29 februari 2008, 17:36
Ok, tenk joe verie mutsj

edit: Dat cutten werkt niet hoor, net geprobeerd en hij maakt hem weer gewoon leeg...

artnaz
29 februari 2008, 17:37
Je bent wel een flapdrol hoor! :D

(Wat dat Engels betreft)

chubbyfan
29 februari 2008, 17:40
I dont know I never workt with guitar pro before,I understand the dutch language better and thats why i,me part of a dutch guitar forum,Because they all speak dutch here :hippie: