PDA

View Full Version : Metal to the Bone



Be@st
29 februari 2008, 17:47
Hey lui,

Ik kom hier al een tijdje op dit forum als ik weer es een antwoord zoek op een
bepaald onderwerp en naar aanleiding van een post in het gestolen stukje van het forum heb ik me vandaag ook maar eens aangemeld.
Qua muziek speel ik vooral het hardere metal (black, thrash) en dat doe ik al zo'n 18 jaar. Ik heb diverse binnenlandse en buitenlandse bands waar ik platencontractjes mee heb en verder lekker spelen en niet zeure.
Ben zelf verder niet zo'n geluidsfreak, heb een bescheiden racksysteem en 700 watt cabinet maar wat ik moet hebben dat haal ik er ook uit. Verder heb ik 3 gitaren waaronder een Jackson, Hamer en een Charvel en speel ik basgitaar op een Dean. Mijn Bas Combo is een Crate 160 XL waarmee ik menige band omver blaas. Totzover eerst maar, ik zou zegge ga allemaal vooral zo door en hou dit forum zoals het is...... mijn complimenten. Cheers :rockon:

Vonk
29 februari 2008, 17:50
ga allemaal vooral zo door en hou dit forum zoals het is......

Oh god nee, ik hoop echt dat er nog eens een divine intervention plaatsvindt hier... ;)

Welkom, in welke bands speel je?

artnaz
29 februari 2008, 17:51
Welkom, en bedankt voor de complimenten! :)

Maareh... een cabinet van 700W? :o

Arvoitus
29 februari 2008, 18:51
Wij willen foto's van die Jacksons en Charvels!

Welkom op het forum :)

Tho
29 februari 2008, 19:42
Goede nieuwe forum aanwinst! Welkom. Hou je ook van deathmetal? En wat voorn Jackson gebruik je?

TimmU
1 maart 2008, 02:47
Nieuwe metalheads erbij kunnen we altijd gebruiken. Ik hoop wel op wapperende lange haren?

Be@st
6 maart 2008, 11:54
Hey lui,

Sorry dat het effe duurde, heb het meestal wel erg druk....

TimmU---> Zeer zekers wapperende lange haren, zo'n 13 jaar geleden nog tot mijn kont maar nu nog halverwege mijn rug. Hoort wel een beetje bij het metal zijn vind ik.

Tho---> Hou niet echt van DM maar de eerste albums van oa: Morbid A. Deicide, Vital Remains, Funeral Nation, Suffocation, Entombed, Edge of Sanity, Angelcorpse, Grave etc. kan ik nog wel waarderen. Heb zelf een Jackson Performer maar customized met Di Marzio pick ups.

Arvoitus---> zal ik nog wel eens plaatsen als ik wat tijd over heb

Vonk---> Ik speel oa. in de black metal bands Lugubre, Mord (Ned,Usa, met malefic van Sunn o))) en Xasthur), Satanic Funeral (Ned,Usa), Irhmgaar (Ned, Fra), Striid (eerst solo, nu met leden van Demonizer, Iconoclasm (Bel) en Cirith Gorgor) en verder heb ik nog een thrash metal band Sadotank. En om het helemaal compleet te maken heb ik vroeger (begin 90's) ook nog in de speed metal band Dust Devil gespeeld en sessie live werk voor Salacious Gods en Kerberos en Misanthropy (Usa) gedaan.

Hell Yeah... :blast:

Ace 1.15.19
6 maart 2008, 12:21
Druk mannetje ben je dan ;)

TimmU
6 maart 2008, 13:47
Cool dat je samenwerkt met Sunn O))) , soundclips!!!!!

JohnLord
6 maart 2008, 14:07
offtopic @ Artnaz: nog gelukt met de Beamblockers op de ENGL?

artnaz
6 maart 2008, 14:15
offtopic @ Artnaz: nog gelukt met de Beamblockers op de ENGL?Geen tijd voor gehad vorige week bij de repetitie. Morgen moet het toch echt gebeuren! ;)

Dark_Tranquillity
6 maart 2008, 15:29
Metal, altijd mooi, Jacksons, pluspunt. Welkom!