PDA

View Full Version : Black Metal (Sessie) Bassist en/of Gitarist gezocht voor 2 Tourtjes in Mei



Be@st
29 februari 2008, 14:41
Zeer snelle Black Metal band met vast platencontract zoekt met spoed voor 2 tourtjes in mei (sessie) bassist(e) en/of gitarist. De oefenruimte is in het Noorden van het land en het oefenen vind plaats op vrijdagavond.
Leeftijd ± tussen de 23 en 35.

Heb je podium/live ervaring, uitstraling, attitude en heb je de gitaar/bas goed onder controle dan kun je mij een berichtje/email sturen.
Verder is het ook handig als je goed apparatuur/materiaal hebt en geen problemen met vervoer.
Op depressieve en zeurende mensen zitten we niet te wachten, mag je graag een biertje drinken, heb je pit en kan je goed overweg met tuig en ook nog eens serieus ingesteld dan zoeken we waarschijnelijk jou.

Onze stijl is een mix van: Judas Iscariot, Marduk, Immortal, Darkthrone, Beherit, Nifelheim, Wolfsmond, Von etc. gewoon snelle rauwe BM met het tempo tussen 180 en 240 Bpm en welteverstaan een zeer strakke drummer.
Ok hopelijk tot horens en cheers......... :rockon:

TimmU
1 maart 2008, 01:34
klinkt verdomme rete-interessant, alleen noorden van 't land is kut!

Rinze
1 maart 2008, 08:42
klinkt verdomme rete-interessant, alleen noorden van 't land is kut!

Het noorden van het land is geweldig, stomme westerling :rockon:

TimmU
1 maart 2008, 14:42
Zo was het niet bedoeld , stomme boer. meer , dat het te ver reizen was voor mij!

Rinze
1 maart 2008, 15:10
Gelukkig wel :D

Snowflame
3 maart 2008, 14:17
Hmmm... ik ben wel op zoek naar uitdaging... ik voel hier wel wat voor!
Waar wordt er precies gereperteerd dan?

Be@st
6 maart 2008, 11:02
TimmU---> Ja is op zich wel een eind weg maar we zijn zeer flexibel hoor, als je thuis je huiswerk doet is 1 keer oefenen in de 2 á 3 weken ook wel genoeg en dat valt meestal wel op te brengen toch ? Daarnaast kunnen wij tussentijds door met nieuwe nummers, dus we hebben wel een soort systeem omdat we al jarenlang op deze manier oefenen met mensen ver weg (zelfs in het buitenland)
En het noorden is wel cool hoor ;) veel metalfans alleen tot zeer weinig goede muzikanten met ervaring (voor mijn stijl dan).

Snowflame---> In Leeuwarden

Snowflame
9 maart 2008, 13:26
Nou, als dat ook voor mij geldt... veel thuis doen en dan een paar keer langs komen om met complete bezetting te reperteren... daar voel ik wel wat voor.
Voorlopig heb ik geen optredens met mijn bands en dat terwijl ik onwijs zin in gigs heb!
Als jullie de muziek en de tabs verzorgen dan zorg ik dat de nummers er zsm in zitten zodat we eens met z'n allen kunnen reperteren.

Tsja, je zegt wel dat er in t noorden weinig echt goeie muzikanten zijn (ik vind dat best meevallen, want ik reperteer eens in de 2 weken in Grunn... en da's niet voor niks zo), maar dat is bij ons in Gelderland ook zo... er zijn wel een zooi goeien, maar die zitten allemaal al in meerdere bands.
Goeie muzikanten met inzet en tijd zijn overal zeldzaam.

Ik ben al een tijd op zoek naar iets niet beginnends ... naar en band met wat grotere optredens dan de plaatselijke kroeg, maar ik kan niks vinden.

Je hebt m'n mail dus laat maar horen als je nog een gitarist zoekt!
Ben wel benieuwd welke band jullie zijn!

Scotfan
9 maart 2008, 14:59
Er zijn in het noorden zat goede muzikanten, alleen om een repetitie ruimte te vinden moet je voornamelijk in de stad Groningen zijn. En je hebt een ruimte nodig om een band bijelkaar te houden. Ik wil ook graag met een blackmetalband werken, maar het vinden van bandleden en oefenruimtes is in zuid-oost Groningen een groot probleem.

Snowflame
9 maart 2008, 16:13
Tsja, wij hebben geluk... onze bassiste woont daar bij t oefenruimtecomplex!