PDA

View Full Version : Warwick Rockcase



Mitch
27 februari 2008, 20:23
Als er iemand twijfelt om deze aan te schaffen: gewoon doen! Vorige weekend is mijn gitaar in een dergelijke koffer een meter of vier een trap af gelazerd en hij kwam er prima op stemming weer uit :D
Moet ik er wel bij zeggen dat ik er een kleine, maar fijne aanpassing aan had gemaakt: de hals had wat ruimte, lag niet erg stevig in de te ondiepe uitsparing in de halssteun. Om 'm steviger te fixeren heb ik er een stuk dik schuimrubber bij geplaatst, met een inkeping eruit geknipt zodat de hals beter op zijn plaats bleef. Niet voor niets dus...

B_2_the_a
27 februari 2008, 20:24
tricky test :S
niet meer doen ok?

paulusdeBKB
27 februari 2008, 20:55
Je zult zo'n gevulde koffer na een val van vier meter in je nek krijgen zeg... Brrr!

Mitch
27 februari 2008, 21:05
.... en er dan nog twee basgitaren in koffer erachteraan :D
Sja, foutje, ze waren neergezet achter een deur, klaar om te worden afgevoerd, maar er was even vergeten welke kant die deur ook alweer open ging. Dus toen er iemand die deur van buitenaf opendeed schrok die nogal van het kabaal dat dat maakte > ahum <
Was de trap naar de kelder/kleedruimte van De Salon Robbert, je vast wel bekend.

Anyway, we weten wel weer helemaal waarom we zware, grote koffers meenemen in plaats van 'handige' gig bags. En die goedkope Warwicks zijn dus helemaal niet slecht ;)