PDA

View Full Version : Gitarist zoekt band omgeving Antwerpen(België)



Arez
27 februari 2008, 17:19
Ik bied mezelf bij deze aan als gitarist. Ik ben 19 jaar enspeel reeds een geruime tijd gitaar(4tal jaar elektrisch, 8 jaar akoustisch) en ben op zoek naar een bandje om in te spelen.

Ik speel bijna alle rock-genres. Gaande van rustige rock zoals de dire straits en dergelijke tot het hardere metalwerk.

Zijn er hier Belgen in de provincie antwerpen die me kunnen gebruiken, dan hoor ik het graag.

Wat ik ook graag wil vermelden is dat motivatie geen probleem is. Ik wil gerust uren repeteren en oefenen om iets te bereiken, maar vooral ook een goede tijd beleven.

cheers!
Tom

SDMF_Lispel
28 februari 2008, 09:12
Wij zijn een band (Dead End Square) uit Bergen op Zoom, wat dus ook in de buurt van Antwerpen is alleen in NL die nog steeds op zoek zijn naar een 2e gitarist.

Genre hard rock - metal alles wat er tussen ligt. Voorlopig nog wat covers aan het spelen maar ondertussen ook met eigen nummers bezig.

Als je vervoer hebt is het misschien wel interessant. !

Arez
28 februari 2008, 13:47
Bergen op zoom is helaas een beetje te ver. 60km enkel is een beetje te veel van het goede.
Spijtig maar helaas.. Toch bedankt in ieder geval.

SDMF_Lispel
6 maart 2008, 18:07
No problem , succes met zoeken verder . Doen wij ook

snaarplukker
18 mei 2008, 15:36
Ga eens naar Strawbery Fields aan de Suikerrui. Vraag naar Chip en misschien kan je bij hem in zijn band.

Cees

Arez
21 mei 2008, 19:26
bedankt voor de reactie,

Heb je misschien een link of emailadres waarmee ik in contact kan komen ?