PDA

View Full Version : Even voorstellen!



thehypz
27 februari 2008, 15:30
Goeiedag,

Ik bezoek dit forum eigenlijk al lange tijd regelmatig, en heb me vandaag dan maar eindelijk eens geregistreerd zodat ik ook eens reacties kan posten etc.

Ik heb eigenlijk al 10 jaar geleden mijn eerste gitaar gekregen, een akoestische yamaha, maar heb daar in al die jaren eigenlijk maar een paar keer een korte periode op gespeeld. Ik vond het gitaar spelen altijd wel leuk, maar een akoestische gitaar motiveerde mij niet genoeg om door te gaan omdat ik eigenlijk altijd al een elektrische wilde hebben.

Half jaartje terug dan eindelijk een goedkoop gitaartje gekocht, Squire Bullet voor iets meer dan 100 euro, deze beviel mij erg goed, en nog steeds vind ik het voor dat geld geen verkeerde gitaar, maar later begon ik toch wel veel behoefte aan wat anders te krijgen, dus gisteren maar even bij de lokale muziekzaak geweest en heb ik een goeie aanbieding meegepakt. Een Epiphone Les Paul Studio voor 280 euro, toch toch meer mijn sound dan een strat, wow wat een geluid vergeleken met die squier en speelt ook nog eens een stuk soepeler. Die squier had wat magere / lage fretten.

Maar goed, dat waf ff een kort verhaaltje over mij / mijn gitaar, ik bezocht dit forum al regelmatig, en zal nu ik dan geregistreerd ben ook wel regelmatig posten =).

Wickerman
27 februari 2008, 15:33
Yippie-ya-jay, welkom en veel (ongetwijfeld) plezier op dit forum.

070_RHCP_070
27 februari 2008, 15:42
:hippie: :rockon:

JohnLord
28 februari 2008, 10:44
Welkom bij de club!

Tubescreamer
28 februari 2008, 13:24
Yep welkom!

o en wel foto's van je Epi Studio plaatsen he als je dat nog niet gedaan had; daar worden ze gauw benieuwd naar hier geloof ik....oei wat zeg ik dat moet ik zelf ook nog doen... :o

Affffijn veel plezier hier! 8-)

thehypz
29 februari 2008, 13:03
Yep welkom!

o en wel foto's van je Epi Studio plaatsen he als je dat nog niet gedaan had; daar worden ze gauw benieuwd naar hier geloof ik....oei wat zeg ik dat moet ik zelf ook nog doen... :o

Affffijn veel plezier hier! 8-)


Ja ik zal eens een fototje maken van mij spullen van het weekend =) Altijd leuk om met je spullen te showen, en commentaar van anderen te krijgen. Ik heb zo'n chameleon kleur, had een goeie aanbieding, 290 euro voor betaald. Anders had ik denk ik eerder een zwarte genomen, maar die kleur die ik nu heb is best wel gaaf eigenlijk =). de snaren die er nog op zitten vanuit de winkel zijn alleen een beetje verrot, vanmiddag even nieuwe halen, de lage E klinkt ook erg dof, hopen dat dit met een setje nieuwe snaren verholpen is, verder is het een prima ding =). Alleen nog ff een ander versterkertje halen binnenkort, die ik nu heb ik niet echt wat, en ik speel dan ook liever op de versterker van mijn jongere broertje.