PDA

View Full Version : Axess GRX4 en adapter



Nocki
27 februari 2008, 14:04
Hoi,

Ik heb een Axess GRX4 en in de manual staat dat ik beter geen one spot gebruik want dan zou de GRX4 kapot gaan. klopt dit? kan iemand die bevestigen of is dit een verkooptruuc om meer adapters te verkopen? er wordt ook geadviseerd om een boss te gebruiken dus misschien zit er een kern van waarheid in.

kan iemand hier iets over vertellen?

alvast bedankt!

LordRiffenstein
27 februari 2008, 15:27
Dat klopt inderdaad, een gewone goeie adaptor of Pedal Power is prima.

Nocki
27 februari 2008, 15:31
Kan je me ook zeggen wat dan het verschil is en waarom de One spot adapter niet goed is?
Dit betekent namelijk een extra adapter waar ik eigenlijk helemaal geen fan van ben,.. :-)

Nitefly7
27 februari 2008, 15:36
Kan je me ook zeggen wat dan het verschil is en waarom de One spot adapter niet goed is?
Dit betekent namelijk een extra adapter waar ik eigenlijk helemaal geen fan van ben,.. :-)

volgens mij heeft 't te maken met het 'switchmode'-karakter van de OneSpot, qua opbouw is een 'schakelende' voeding anders dan bijv. een PP2+...
Zelfde verhaal waarom sommige oudere RMC-wah's ook niet zo blij schijnen te zijn met OneSpots e.d.

Nocki
27 februari 2008, 16:14
Heel erg bedankt allemaal. Ik zal even mn boss adapter opzoeken... Waar zou dat ding toch zijn :)

Kan die switcher echt kapot door een verkeerde adapter? of is het een waarschuwing omdat het niet goed zou werken?