PDA

View Full Version : Classic Rock Kid - Classics In Rock 2008



Bailey
26 februari 2008, 23:37
Classic Rock Kid 2008

CITY FM en de organisatie van 'Classics In Rock 2008' zijn wederom op zoek naar een nieuwe ster, een echte Classic Rock Kid!

Iedereen die een beetje gitaar kan spelen en tussen de 8 en 15 jaar is, kan zich aanmelden via deze site en maakt kans op een heuse London City Guitar en exclusieve VIP-kaarten voor hét rockevent van het jaar, 'Classics In Rock'!

Vorig jaar moesten deelnemers de riff van 'Smoke on the water' kunnen spelen, dit jaar tillen we het niveau iets omhoog... we dagen jou namelijk uit om niet alleen de riff van Jimi Hendrix' 'Hey Joe' te spelen, maar ook om nog een stukje te soleren!

De auditiedag zal worden gehouden op zaterdag 22 maart a.s van 13.00 tot 16.00 uur op het podium van 'Waterfront (http://www.waterfront.nl)' in Rotterdam.

De jury wordt dit jaar vertegenwoordigd door After Forever bandlid Joost van den Broek, gitarist Marcel Singor en de winnaar van vorig jaar, Mike Roelvink. Het geheel zal gepresenteerd worden door CITY FM DJ Maarten Daam.

Aanmelden kan dus via deze site. Mail (Lydia.Dekker@Cityfm.nl) ons je contactgegevens en een filmpje waarop je laat zien dat je de bovengenoemde riff onder de knie hebt.

Wees wel snel, want er wordt maar een beperkt aantal kids uitgenodigd om auditie te komen doen.


Rock on,

CityFm/Classics In Rock/ Mike Roelvink

rockandrolling
27 februari 2008, 21:32
Dat "Classics in Rock" is nou typisch zo'n slecht concept, allemaal derderangs artiesten samenproppen en het sterren noemen... goedkoop.

Maurice_732
28 februari 2008, 20:31
Dit is echt erg.
Er zijn gewoon een paar kinderen die van hun ouders moeten gitaar spelen en die moeten dan meedoen met zoiets, omdat hun ouders dat mooi vinde.
En dan snappen ze nog niet dat dat kind dan later een pest hekel aan classic rock heeft :mad:

Bailey
29 februari 2008, 03:12
Dit is echt erg.
Er zijn gewoon een paar kinderen die van hun ouders moeten gitaar spelen en die moeten dan meedoen met zoiets, omdat hun ouders dat mooi vinde.
En dan snappen ze nog niet dat dat kind dan later een pest hekel aan classic rock heeft :mad:

Ik heb hem vorig jaar gewonnen. Er zaten echt talenten tussen. Ik ben zo ook via deze wedstrijd mooi op het podium van Ahoy beland met bekende gitaristen en musici..
En ze noemen het wel derderangs artiesten.. Maar moeten ze perséé wereldberoemd zijn? Maakt dat ze minder goed dan.. Maarja. Vorig jaar was het concert een hit.. Je speelt met bandleden van grote namen en dat is gewoon een kick.

TimmU
6 maart 2008, 15:00
Fucking hell. toen ik vijftien was, had ik daar aan mee moeten doen . "het niveau word opgeschroeft, jullie moeten ook Hey Joe en een solo spelen " nee toch! wat een techniek opeens!
vorig jaar speelde ik ook al gewoon Slayer enzo mee. en ik ken ook een aantal gitaristen van 15 jaar die te gek zijn .