PDA

View Full Version : mijn eerste setje!!



ibJANez
26 februari 2008, 20:31
vandaag is het er van gekomen,na wat verschillende gitaren in mn handen gehad te hebben en wat gespeeld te hebben(de verkoper dan :D ) ben ik verliefd geworden op:
epiphone g400 cherry red
cube 15x

greetz ibJANez

p.s kan iemand vertellen hoe je er een foto bij kunt plaatsen??

Kaïn
26 februari 2008, 20:38
vandaag is het er van gekomen,na wat verschillende gitaren in mn handen gehad te hebben en wat gespeeld te hebben(de verkoper dan :D ) ben ik verliefd geworden op:
epiphone g400 cherry red
cube 15x

greetz ibJANez

p.s kan iemand vertellen hoe je er een foto bij kunt plaatsen??

Allereerst gefeliciteerd met je aankoop! Echt een prima beginnersset waar je nog veel plezier van zult hebben.

Een plaatje post je door bovenaan het post-schermpje op http://www.gitaarnet.nl/forum/images/editor/insertimage.gif dat plaatje te drukken en de URL in te geven.

Azrael
26 februari 2008, 20:41
lol, ik las "Mijn eerste sletje"......
kan ik er met iemand over praten? :satisfie:

ibJANez
26 februari 2008, 20:45
het plaatje staat in mn laptop dus dat zou dus moeten zijn C:\mijn afbeeldingen\gitaaroo6 of zo iets?
ben nog een groters noob met comp. dan met gitaar vandaar..
bvd

bart_g
26 februari 2008, 20:52
lol, ik las "Mijn eerste sletje"......
kan ik er met iemand over praten? :satisfie:


Om eerlijk te zijn las ik dat ook in eerste instantie... :sssh:

Maar ff ontopic. Cool setje heb je gekocht. En nu heel gauw foto's!!!

bass blom
26 februari 2008, 20:58
het plaatje staat in mn laptop dus dat zou dus moeten zijn C:\mijn afbeeldingen\gitaaroo6 of zo iets?
ben nog een groters noob met comp. dan met gitaar vandaar..
bvd

nee je moet de foto ergens uploaden
imageshack of mijnalbum of zo iets.
dan de link, url van de foto hier plakken
of als je bij je internet abo ergens homepageruimte hebt kan hij daar ook staan

ibJANez
26 februari 2008, 21:11
@azrael: :seriousf: heb er nog naar gekeken maar ze verkochten geen sletjes erbij..misch. een ideetje een 21 jarige gibson uitvoering dubbel D zomerblond zowel voor als achter bespeelbaar!!!

ga nog wel ff worstellen met de fotos

greetz ibJANez

hesse
26 februari 2008, 21:13
Netjes, alleen vind ik je nickname extreem dom bij wat je hebt gekocht :)

ibJANez
26 februari 2008, 21:15
lol klopt was eerst van plan een ibanez rg370 te kopen vandaar...

Rude Perception
26 februari 2008, 21:19
lol, ik las "Mijn eerste sletje"......
kan ik er met iemand over praten? :satisfie:

Kan heel goed... je was namelijk niet de enige...

Petekay
26 februari 2008, 21:47
Leuk sletje! Gefeliciteerd!
Heb ook de cube, de 30 watter, prima amp.

Rormo
26 februari 2008, 22:01
@azrael: :seriousf: heb er nog naar gekeken maar ze verkochten geen sletjes erbij..



Sletjes kun je ook niet kopen. Op het moment dat je een sletje koopt is het een hoertje.

ibJANez
26 februari 2008, 23:19
een hoertje kan je ook niet kopen die betaal je voor geleverde diensten :)
http://ibjanez.spaces.live.com/photos/?_ch_photoAlbum:6f527c17-A381-4b21-b1d6-fe29ec7_partId=&_c=PhotoAlbum:6f527c17-a381-4621-b1d6-4eea8fe29ec7 fotos van mn gitaar

DaBok
27 februari 2008, 00:33
Cool!
Gefeliciteerd met je aankoop! Mooie keuze!

Het is vandaag (of eigenlijk gisteren nu ik dit schrijf) mijn verjaardag en mijn zoon en ik hebben ons daarom een Cube 20X kado gedaan. Wat een heerlijk ampje! Zeker in vergelijking met het kijkshop-herrie-bakje wat hiervoor in gebruik was. Wat een verschil kan een redelijke amp maken, zeg!

Ik zag mijn zoon vandaag spelen en er verscheen regelmatig een gelukzalige glimlach op zijn gezicht. Onbetaalbaar.

tabmaniac
27 februari 2008, 00:53
Gaaf man, ik zie mezelf ooit nog wel zo'n 400 kopen, dan een lekkere pup erin en scheuren maar!

bass blom
27 februari 2008, 01:06
coole gitaar man :D

ibJANez
27 februari 2008, 19:45
@dabok jij ook gefeliciteerd,heb zelf nogal dunne muren dus de 15 was al zat,wat kan je een hoop herrie uit zon klein dingetje halen zeg.mijn buren zullen ook wel blij zijn :sssh:

bedankt voor de reacties

dinsdag de eerste les whoehoo :rockon:
greetz ibJANez

Riky
27 februari 2008, 19:50
very nice!!

Mooi setje zo!

macwilliams
27 februari 2008, 19:55
Ik vind 'm mooi :cooler: heb je hem gekocht omdat je 'm mooi vond of voor het geluid?

Ibanez666
27 februari 2008, 19:55
lol klopt was eerst van plan een ibanez rg370 te kopen vandaar...


Komt allemaal goed....komt alllemaal goed, welkom hier trouwens!

ibJANez
27 februari 2008, 20:27
Ik vind 'm mooi :cooler: heb je hem gekocht omdat je 'm mooi vond of voor het geluid?

als beginnend gitarist heb ik niet echt verstand van de klank,als je 3 gitaren zou laten horen zou ik waarschijnlijk niet kunnen zeggen welke het beste klinkt.
het was ook meer het opvolgen van advies van mensen die er wel verstand van hebben(hoop ik)jullie dus,de verkoper en een kennis die zo.n 20 jaar speelt.daarnaast of de gitaar "goed" aanvoelt kwa maat en gewicht..de rede waarom ik deze in plaats van ibanez koos was voornamelijk de iets bredere hals,ik heb nogal wat lange vingers..
de kleur kon ik zelf wel bepalen en die vond ik dus heel mooi ;)
dus eigenlijk een beetje van bijde

beruk
28 februari 2008, 14:16
als beginnend gitarist heb ik niet echt verstand van de klank,als je 3 gitaren zou laten horen zou ik waarschijnlijk niet kunnen zeggen welke het beste klinkt.


Maar vast wel welke het lekkerst! Speelt lekker hoor zo'n SG!

gerritje tralalalala
28 februari 2008, 14:26
ik weet trouwens niet wat jullie mening is van die andere sg slagplaten.
maar ik vind zo'n kleine veel mooier dan zo'n grote. :cooler: