PDA

View Full Version : 2 nieuwe Partcasters



joost104
23 februari 2008, 22:55
Pas weer twee tele's in elkaar gesleuteld voor mij en mn bandmaat... 8-)

http://members.lycos.nl/joostel/fok/teles.jpg

Links: Warmoth BE-maple, Fender HW1 body, Sperzel tuners, Tusq nut, CTS pots, Orange drop, 4-way switch, Gotoh Bridge, Electrosocket, Seymour Duncan APTR-1 & APTL-1


Rechts: Warmoth BE-maple, Fender HW1 body, Sperzel tuners, Graptech nut, CTS pots, Orange drop, 3-way switch, Gotoh Bridge, Electrosocket, Seymour Duncan Dimebucker & GFS Vintage'59

barno
23 februari 2008, 23:09
fijne gitaren! all black policy in de band? :)

Noid
23 februari 2008, 23:14
Zeer geslaagde bouwpakketjes! Mag wat kosten en dan heb je ook wat :) De opties van de rechtse spreken mij zeer aan. Waarvoor is de 4-weg switch van de linker?

Orpheo
23 februari 2008, 23:19
Zeer geslaagde bouwpakketjes! Mag wat kosten en dan heb je ook wat :) De opties van de rechtse spreken mij zeer aan. Waarvoor is de 4-weg switch van de linker?

daarmee kan je beide pups niet alleen parallel hebben, maar ook in serie.

Spitfire
23 februari 2008, 23:38
Zoooooo

Doe mij die rechter maar :)

Rinze
23 februari 2008, 23:39
Mooie gitaartjes, waar heb je de bodies en halzen vandaan gehaald? Mooie halsjes trouwens..

Vonk
23 februari 2008, 23:43
waar heb je de halzen vandaan gehaald? Mooie halsjes trouwens..

Ik heb net lachend naar Uri Geller zitten kijken, ik zei: DAT KAN IK OOK! En zie hier: WARMOTH!
Ik ben ook paranormaal begaafd.

joost104
23 februari 2008, 23:50
fijne gitaren! all black policy in de band? :)

Niet eens, gewoon een voorkeur... :)


Mooie gitaartjes, waar heb je de bodies en halzen vandaan gehaald? Mooie halsjes trouwens..

Halsjes bij Warmoth vandaan en de body van evilbay... bij reliablefender, die had een berg highway1 bodies en die gingen voor een prijs waar ik ze niet voor kan maken