PDA

View Full Version : Guitar Pro 5: RSE



Noukel
23 februari 2008, 21:24
Hoi,
Ik heb met kerstmis guitar pro 5 gekregen en die gebruik ik regelmatig, vooral om nieuwe nummers te maken voor m'n band
Ik heb nu net een nieuw nummer af waarvoor ik de RSE heb gebruikt, maar als ik er verder aan wil werken op m'n laptop of de PC van m'n vader, kan ik de RSE niet aanzetten, terwijl die op gewoon op m'n eigen computer dus wel werkt
Weet iemand misschien hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?? :???:

Rude Perception
23 februari 2008, 22:42
Komt geloof ik door de crappe geluidskaart op je laptop

Noukel
24 februari 2008, 10:41
Ja zou kunnen
Maar op de computer van m'n vader gaat het ook niet en die is 3 jaar oud, terwijl mijn computer dubbel zo oud is

Silco
24 februari 2008, 11:19
Hoi,
Ik heb met kerstmis guitar pro 5 gekregen en die gebruik ik regelmatig, vooral om nieuwe nummers te maken voor m'n band
Ik heb nu net een nieuw nummer af waarvoor ik de RSE heb gebruikt, maar als ik er verder aan wil werken op m'n laptop of de PC van m'n vader, kan ik de RSE niet aanzetten, terwijl die op gewoon op m'n eigen computer dus wel werkt
Weet iemand misschien hoe dit komt en wat ik er aan kan doen?? :???:

Je moet op de laptop & pc van je pa ook RSE installeren. Mijn ervaring met RSE zijn niet zo best. Dus ik heb al die RSE troep eraf gegooid. Je gitaarpartij (drum, bas enz.) klinken er wel realistischer door. Maar als je een tab van internet haalt, hoor je de helft niet....

Daarom raad ik je aan die RSE packs niet te gebruiken

BartS
24 februari 2008, 11:30
RSE is zooi inderdaad. Lage noten hebben veel te veel bass en klinken modderig.. Gewoon die MIDI bliepjes aan laten staan, leer je evengoed prima mee :rockon: