PDA

View Full Version : Marshall 2061x is binnen!



Rhythm Machine
22 februari 2008, 19:35
Woensdag in Beieren verstuurd, vandaag netjes bij mij afgeleverd. Ik heb hem via ebay Duitsland gekocht. De verkoper had hem als "quasi im Neuzustand" aangeprezen, en dat is een understatement. Hij is werkelijk niet van nieuw te onderscheiden. Ik heb hem onmiddellijk op de G12-65 in mijn 4010 combo aangesloten. Wat een sound zeg! Met de beide volumes op 2 gaat ie al behoorlijk hard en is er al een vuil randje hoorbaar. Met een Catalinbread Hyperpak en HWA FA-1 ampclone ervoor kreeg ik de vuilste, smerigste, heerlijkste rocksound die ik ooit geproduceerd heb. Nogmaals, wat een sound!
Er was geen handleiding bij, en die heb je ook niet echt nodig, maar ik heb toch een vraag over het doorlussen: in welke input plug je het best de gitaar in en naar welke input lus je dan best door? Kan je dan van de overgebleven input nog eens doorlussen naar een andere versterker (in dit gevall een JCM800 4010 combo)?
Me happy, very happy :p

Chris Winsemius
22 februari 2008, 20:52
Doorlussen op 'n 2061/1987/1959/jtm45:

Gitaarkabel naar input linksboven, kabeltje van input linksonder naar input rechtsboven.

Doorlussen naar hi- of lo-input 4010:
kabel (in bovenstaande situatie) van input rechtsonder op 2061 naar hi- of lo-input 4010. Afhankelijk van hi- of lo-input kunnen de beide amps uit fase tov. elkaar zijn, klinkt wat "hol" maar kan geen kwaad. Je hebt ook wat kans op brom.