PDA

View Full Version : Danelectro U2



fideelski
22 februari 2008, 19:08
Hallo iedereen,

Ik heb het heugelijke nieuws te melden dat ik een mooie Danelectro U2 gitaar gekocht heb. Het zal waarschijnlijk wel nog een week duren vooraleer ik ze hier thuis geleverd krijg, maar ik kijk er alvast naar uit! Ik heb ze al verschillende keren gehoord en ze klink echt fantastisch...

http://i8.ebayimg.com/07/i/000/da/5b/2ba6_1.JPG

Wat vinden jullie ervan?

hezz
22 februari 2008, 20:36
Nice! Toffe sound hebben die Danelectro's. Post je ook een aantal foto's wanneer die binnen is?

fideelski
22 februari 2008, 20:53
Jep, zeker weten

Yannicks
22 februari 2008, 21:08
Ik vind 'em lelijk. Maar alle danelectro's zijn zo lelijk dat ze bar geil zijn. En ze klinken natuurlijk lekker.

hezz
22 februari 2008, 23:11
Vind je? De kleur is mijn keuze niet maar behalve dat vind ik de vormgeving geweldig! Mooie slagplaat, leuk vormgegeven headstock, positie van volume en toneknoppen voelt gebalanceerd, toffe body vorm.. or maybe it's just me. ;)

Micro-e
22 februari 2008, 23:19
Is dit zo'n nieuwe reissue?

fideelski
23 februari 2008, 10:02
jep, dit is zo'n reissue. Al die reissues worden wel slechts op een beperkte oplage gemaakt. Met een beetje geluk kon ik deze nog op de kop tikken... Dit model ziet er nog redelijk normaal uit... Er zijn er die veel mooier, maar ook die echt spuuglelijk zijn...

beruk
26 februari 2008, 14:14
Ik vind ze errug leuk! Had ik er maar een gekocht toen je je nek er over brak.
Nu zijn de lefties helemaal nergens te krijgen.
Dit soort gitaren kunnen mij niet maf genoeg zijn.

Joey Handsome
26 februari 2008, 14:15
Ik vind ze erg mooi. Heb er wel eens een geleend en vond het lekker spelen, toffe klank ook. Leuk gitaartje voor het geld.