PDA

View Full Version : Gitaarfoto



drive
21 februari 2008, 22:07
Sinds vorig jaar heb ik een nieuw mobieltje waarmee ik foto's kan maken en ik heb eindelijk een foto van mijn gitaar gemaakt die al uit 1979 is. Ik hoop dat die is gelukt. Hier komt die:

http://i97.photobucket.com/albums/l225/kendrix2/image-20-1.jpg

drive
21 februari 2008, 22:09
Nee dus, zou iemand me kunnen helpen hoe ik die foto hier krijg?

Pais
21 februari 2008, 22:11
Je moet de foto eerst uploaden op het internet en dan de url posten. Het lijkt erop dat je het vanuit een email bericht wilt linken? Dat gaat niet. Probeer eens photobucket.com. Registreren is gratis en makkelijk en je krijgt er geen spam of reclametroep van.

hendrix2
21 februari 2008, 22:21
Als het niet lukt, mag je ze ook naar mij doorsturen, dan plaats ik ze wel (email staat in profiel).

Maar inderdaad bij photobucket.com of imageshack.com kan je gratis foto's uploaden. Heel handig! Dan gewoon het urltje kopieren en hier kleven tussen de [img] tags.

drive
21 februari 2008, 22:23
Ik ben al lid van mijnalbum.nl, maar daar schijnt het aantal pixels te klein te zijn en moet ik het groter maken. Maar zelfs dat helpt niet. Wat nu? Op photobucket heb ik me proberen in te loggen, maar elke naam die ik probeer, schijnt al te bestaan ...

hendrix2
21 februari 2008, 22:33
Ik heb je beginpost aangepast, hoop dat je dat niet erg vindt? De foto staat er nu in.

Hendrix2.

LaurentB
22 februari 2008, 21:18
Ha, leuk! Wat voor merk is het?

drive
22 februari 2008, 21:38
Geen idee. Volgens mij staat er geen merk op. Ik zou het eigenlijk moeten uitzoeken, maar hij staat boven. Ik kom net van mijn werk en heb geen zin om weer naar boven te lopen.

drive
23 februari 2008, 20:04
Ha, leuk! Wat voor merk is het?

Er staat aan de binnenkant op een papiertje o.a. fabrica especial de la caza en daaronder staat Juan Gortés. Ik weet niet of dat het merk is.

LaurentB
23 februari 2008, 20:31
Dat zal de bouwer dan inderdaad zijn, ja. Ik ken het merk niet, maar iemand anders wellicht?

drive
23 februari 2008, 20:34
Oh oke. Ik ben even op google gaan zoeken, maar het schijn Juan Cortés te zijn. Dus met een C in plaats van een G. Misschien kenners van deze gitaar?