PDA

View Full Version : Bassist (omg. Assen/Groningen) zoekt band



Henkie spenkie
21 februari 2008, 18:39
Hey!

Ik ben een 20 jarige bassist uit Assen. Ik speel nu een jaar of 4 basgitaar (met les), heb inmiddels enige band- en podium ervaring en beschik over een optreedwaardige versterker.

Ik ben opzoek naar een band, of mensen om een band mee te beginnen, in de omgeving van Assen of Groningen, die net als ik gewoon lekker willen spelen, met regelmatige repetities en optredens. Het liefst een beetje in de richting van singer/songwriter, rock of alternatieve muziek, maar andere stijlen vind ik ook prima (alleen liever geen metal, punk of emo). Eigen nummers of covers maakt me niet zoveel uit.

Heb je zin om eens te kijken hoe het gaat? PM :hippie:

Henkie spenkie
20 maart 2008, 12:04
Helemaal niemand? :o
Zo stom ben ik nu ook weer niet hoor! In het echt ben ik veel toffer als op gitaarnet :roll:

Valentijn
20 maart 2008, 12:22
veel toffer dan :P

maar sorry, ben zelf bassist en woon niet in de buurt, en zit niet in een band met personele nood en ben niet echt van plan om een nieuwe bands te beginnen

succes

Scotfan
22 maart 2008, 13:47
Ik zal het es in de band gooien.... Bij Hedera Helix hebben we namelijk nog geen bassist. Nu is het voornamelijk sessie werk en we zitten nog in de fase van nieuw materiaal schrijven. We repeteren in Groningen bij de toetsenist/gitarist/bassist/programmeur thuis. Geen drummer dusch...

het materiaal is psychedelisch van aard en ligt een beetje richting Pink Floyd en de rustige Zeppelin.

Op de site van ons: www.hederahelix.nl staat wat ouder materiaal. Het onderste nummer is een recenter nummer. Op www.myspace.com/hederahelix staat ook nog een demo track, dat ik toch online heb gezet ondanks dat het nummer nog niet geheel af is.

kassie
16 april 2008, 01:04
Heey henkie spenkie,

Ik speel in een bluesrock band en we zijn momenteel op zoek naar een passende bassist,

Op de onderstaande link staat de advertentie.
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=107819

Groeten Kas.