PDA

View Full Version : Nieuwe Lukather cd morgen



vettavillenl
21 februari 2008, 18:15
Nieuwe Lukather morgen in de winkel, hier wat eerste samples
http://www.stevelukather.net/Album.aspx?id=380

en video
http://www.youtube.com/watch?v=CO7e4bYVvaU

TimoSomers
21 februari 2008, 18:18
Ik heb de promo cd al gedownload.
Viel me eerlijk gezegd een beetje tegen.
Wel een paar supergave nummers, maar het merendeel is allemaal heel poppy en gematigd. Had wel iets stevigers verwacht eigenlijk.

bert k
21 februari 2008, 20:59
Gaat naar Gitaristen.

Luke-wannabe
22 februari 2008, 00:07
Vet! Ben benieuwd..

Van Dattum
26 februari 2008, 18:57
Jehaaahhhh... vanmiddag is Bolpuntcom langsgeweest met de nieuwe Luke én de nieuwe Falling in Between Live DVD!!! Ik ben weer zoet deze week :cheerup:

Luke-wannabe
26 februari 2008, 19:45
Falling in between dvd? tell me!
Die nieuwe plaat van luke heb ik ook besteld :dance:

Van Dattum
26 februari 2008, 20:02
FIB Live is fenomenaal! Hij is net afgelopen hèhèhè.... En vooral Steve is in een bloedverziekende bloedvorm!! Als ik toch 10% kon van wat die gozer uit zijn gitaar trekt..........:dontgeti:

Gauw de extra's kijken! Altijd lachen met Lukather......

Luke-wannabe
29 februari 2008, 12:10
Zo jezus die Dvd is inderdaad overdonderend.
Super gemixt, super geluid, super arrangementen en super dynamische show. Een must voor elke muzikant! Wat een ongelofelijke show zeg...

Nocki
13 april 2008, 12:26
Geweldige cd! ik heb m nu ook... ben echt blij verast!

M@rtijn
13 april 2008, 18:09
Ik heb hem ook sinds vorige week. Geweldige cd! Vooral het nummer The Truth, wat geweldig nummer is dat! Kheb hem gelijk maar geleerd :hippie:

G.G.
16 april 2008, 01:44
Heb 2 oudjes: Candyman en Luke, en die vind ik super. Ben benieuwd hoe deze is. Vind hem namelijk wel steeds minder interessant worden de laatste jaren.

Luke-wannabe
16 april 2008, 08:32
Heb 2 oudjes: Candyman en Luke, en die vind ik super. Ben benieuwd hoe deze is. Vind hem namelijk wel steeds minder interessant worden de laatste jaren.
Die 2 platen zijn de shit inderdaad, de laatste is een beetje 'onzijdig'.

MusicManMaestro
16 april 2008, 18:19
Heb 2 oudjes: Candyman en Luke, en die vind ik super. Ben benieuwd hoe deze is. Vind hem namelijk wel steeds minder interessant worden de laatste jaren.

Het is geen gitaristen plaat geworden hij richte zich met deze plaat vooral op het songwriters gedeelte en het is zeker een lekkere plaat geworden al had hij zich voor mijn gevoel wel ietsjes meer mogen soleren.

arjanb01
16 april 2008, 18:21
Heb 2 oudjes: Candyman en Luke, en die vind ik super. Ben benieuwd hoe deze is. Vind hem namelijk wel steeds minder interessant worden de laatste jaren.


Dikke plus 1 !!!! Candyman heb ik in de 5.1 versie, GOD die is echt vet !
Van de nieuwe cd ken ik alleen de titeltrack dus kan er (nog) niet over oordelen. Ga hem binnenkort wel bestellen.

arjanb01
16 april 2008, 18:24
Zo jezus die Dvd is inderdaad overdonderend.
Super gemixt, super geluid, super arrangementen en super dynamische show. Een must voor elke muzikant! Wat een ongelofelijke show zeg...

FIB live is echt the bomb inderdaad. Heel erg vet, en Leland Sklar is godsamme toch een strakke bassist, speelt geen noot teveel in dienst van de band, top gewoon.
En luke in een bloedvorm. De extra's zijn ook leuk, vooral als Luke zn effecten en zn gitaren uitlegt. Vooral die Radial Tonebone sound, wat hij gebruikt voor zn solotjes is geweldig.

Luke-wannabe
16 april 2008, 18:40
FIB live is echt the bomb inderdaad. Heel erg vet, en Leland Sklar is godsamme toch een strakke bassist, speelt geen noot teveel in dienst van de band, top gewoon.
En luke in een bloedvorm. De extra's zijn ook leuk, vooral als Luke zn effecten en zn gitaren uitlegt. Vooral die Radial Tonebone sound, wat hij gebruikt voor zn solotjes is geweldig.
Ja echt niet normaal die DVD man.

Nocki
29 april 2008, 23:23
Helemaal off topic maar....

Heb vandaag een 2e dvd van Toto gekocht (zenith Parijs 1990) en het moet me echt van het hart... Wat een geweldige gitarist! en wat een geweldige band! Ik ken Toto en Lukather nu sinds een maand en dit is precies wat ik altijd al wou doen maar nooit onder woorden kon brengen! echt fantastisch! zulke geweldige muziek en zulk heerlijk functioneel gitaarspel! fantastisch! Zoveel ruimte voor de muziek, zang en creativiteit zonder dat het iets gaat missen! Echt super muziek! fantastisch! geweldig!

Binnenkort komt die falling in between dvd er ook! Ben echt helemaal lyrisch over die band en over Lukather aan het worden!!!!

Nocki

TimoSomers
30 april 2008, 09:53
'Keb de cd nu ook thuis en hij is wel ok.
Ik vind dat lukather vrij weinig soleert en had graag wat meer nummers als 'The Truth' gezien (die is echt waanzinnig!). Maar ik verwachte eigenlijk ook een 'gitaarplaat' en dat is het niet. Al met al toch wel gave cd als je van hele goede bepopte rock houdt.

arjanb01
30 april 2008, 10:05
Gauw die falling in between dvd halen dan maar ! Lukather op zn best ! En check ook de extra's, zoals Lukather die geinterviewd wordt en zn gitaren showt en gear die hij die tour gebruikt. Ook een zeer leuke uitleg over zn scheurgeluid, die Radial Tonebone, erg een aanrader dus !

MusicManMaestro
30 april 2008, 14:41
Verder een prima live plaat hoor die dvd van"falling in between" maar die DVD haalt het voor mij bij lange na niet t.o.v van de "live in Amsterdam dvd " want die plaat is voor mij Toto op zijn best :)

Luke-wannabe
6 mei 2008, 01:07
Verder een prima live plaat hoor die dvd van"falling in between" maar die DVD haalt het voor mij bij lange na niet t.o.v van de "live in Amsterdam dvd " want die plaat is voor mij Toto op zijn best :)
Aparte gozer ben jij :D
Ik vind FIB echt meesterlijk..

Blokkie
4 juni 2008, 10:40
Heb de dvd van Falling In Between nu ook een paar keer bekeken. Geweldig!!!

Ook de interviews zijn zeer de moeite waard. Wat is die Greg Philigranes een held in de solo van Africa. Over Simon Philips en Luke hoef ik het niet eens te hebben.

(Ik hoop tegen beter weten in dat Paul McCartney zijn volgende live dvd op zo'n manier uitbrengt. Dus een volledig concert en interviewtjes met de bandleden die wat over bepaalde nummers uitleggen. Zal er helaas nooit van komen. )