PDA

View Full Version : megadeth met kerry king :p



lupoloco
10 februari 2003, 20:57
zoals de meeste megadeth-fans onder jullie al wel weten heeft kerry king (nu bij slayer) nog bij megadeth gespeeld (anno 1984) -> heb nu eindelijk soundsamples op het internet gevonden van de eerste concert van megadeth met hem, de opnamekwaliteit is allesbehalve uitstekend, maar ja... enjoy ofzo he :smile:
hopelijk werkt de link:
http://www.megadet.com.ar/cgi-bin/framed/2253/megadeth.html#nobanner

schaap
11 februari 2003, 10:39
dimebag darrel zat ook bijna bij megadeth.
Dat leek me ook wel lache op zich.

Phoenix Rising
12 februari 2003, 11:03
Jeff Waters van Annihilator ook bijna, maar toen hij aangaaf geen interesse te hebben hebben zijn ze maar voor Marty Friedman gegaan.

Neals
13 februari 2003, 10:27
Ik zou ook voor friedman gaan, bij voorbaat al.

Phoenix Rising
13 februari 2003, 10:49
Jeff Waters is echt wel van hetzelfde niveau als Friedman hoor, die gast is GOED. Maar ik ben wel blij dat ie het niet heeft gedaan, anders was er geen annihilator geweest :grin:

Neals
13 februari 2003, 13:06
die gitarist in hun laatste line-up, pitrelli is ook niet misselijk overigens

lupoloco
13 februari 2003, 18:39
die is absoluut niet mis

Phoenix Rising
14 februari 2003, 00:18
Ja man Al Pitrelli is echt belachelijk goed. Hij heeft echt in veel bands gespeeld, maar de belangrijkste waren toch wel Savatage & Shaniah Twain (niet echt metal maargoed) :smile:

Neals
14 februari 2003, 13:10
dan is het alweer helemaal een vooruitgang voor de beste man

Anders Destium
14 februari 2003, 23:30
Savatage is een van de meest ondergewaarde band ooit, hoewel ze veel succes hebben gehad. Van de gitaristen die Megadeth heeft gehad is Marty Friedman verreweg de beste. Rust in Piece is muzikaal ook duidelijk hun compositorisch beste album (misschien niet meest catchy of best geproduceerd of wat anders), maar een CD met zoveel solo's en gave gitaarlijnen zie je vrijwel nooit. Het aantal solo's en complexiteit is sindsdien helaas alleen maar afgenomen....

Phoenix Rising
17 februari 2003, 16:20
Ik ben naar Savatage geweest toen ze de laatste keer in Nederland waren. Echt super goede band, zeker die arrangementen van die nummers, alles klopt gewoon. Pitrelli zit nu ook weer bij Savatage geloof ik.