PDA

View Full Version : Morgen ben ik in de blijde verwachting van mijn 1ste Larrivee



ronvstrom
19 februari 2008, 20:27
iemand ervaring met deze gitaren
heb een L05 besteld

greetz

Ron

Berti
20 februari 2008, 06:22
hopelijk verloopt de zwangerschap en bevalling voorspoedig ;) we zijn benieuwd!

greetz

--=HANS=--
20 februari 2008, 08:37
En straks wel beschuit met muisjes trakteren hè ;)

Veel plezier ermee!

Groet, Hans

chris c
20 februari 2008, 09:23
De L-05 is een héél goede keuze !

Benieuwd wat jij ervan vindt.

:)

Laser
20 februari 2008, 10:00
Eindelijk komt ze eraan!
Je hebt lang genoeg gewacht.

Welkom op ons forum trouwens, make yourself at home :)

Jouw 12-string klonk goed overigens, vorige zaterdag!

christo
20 februari 2008, 18:37
Ik speel sinds november 2007 op een LV03RE en ik kan je verzekeren dat ik ze nog een lange tijd zal bespelen, ik heb geen ervaring met de 5-reeks.

dede
20 februari 2008, 21:26
Proficiat Ron, veel plezier er mee en oppassen met klein mannen hé ;) t'zou zonde zijn. Hopelijk krijg ik ze te horen in de loop van de volgende maanden.

groetjes

:B

ronvstrom
20 februari 2008, 22:24
Hallo Iedereen,

Ik ben echt in de wolken van de klank. Sorry maar ik moet nu echt weg.....my guitar is waiting.....

Tot mails.

Ron

Laser
21 februari 2008, 04:28
Nu ben ik écht wel benieuwd, terwijl ik op een zicht op de totale manverduistering zit te wachten.

artnaz
21 februari 2008, 04:46
Nu ben ik écht wel benieuwd, terwijl ik op een zicht op de totale manverduistering zit te wachten.Is er bij jou wat te zien dan? Hier niet... :(

Laser
21 februari 2008, 04:58
Hier ook niks. Moet op internet beelden voortgaan.

chris c
21 februari 2008, 10:36
Ron zal van die maansverduistering ook niet veel gemerkt hebben, ik wed dat hij de hele nacht met zijn laatstgeborene op schoot is blijven zitten :)


En straks wel beschuit met muisjes trakteren hè
Beschuit met muisjes ? Is dat in Nederland gebruikelijk bij een geboorte ? Geen doopsuiker en zo ? :dontgeti:

Laser
22 februari 2008, 13:26
Ron zal van die maansverduistering ook niet veel gemerkt hebben, ik wed dat hij de hele nacht met zijn laatstgeborene op schoot is blijven zitten :)


Beschuit met muisjes ? Is dat in Nederland gebruikelijk bij een geboorte ? Geen doopsuiker en zo ? :dontgeti:

Nagel op de kop :-) Hij is nog aan het bekomen. Nu nog wachten op een paar FOTOOTJES: die L05 ziet er heerlijk goed uit. Ik kan niet wachten om ze te horen.

Ja, dat schijnt zo de gewoonte. Maar ik vind het niet zo lekker... Geef me maar suikerbonen! Laat ze maar komen!