PDA

View Full Version : Morgen ben ik in de blijde verwachting van mijn 1ste Larrivee



ronvstrom
19 februari 2008, 20:27
iemand ervaring met deze gitaren
heb een L05 besteld

greetz

Ron

Berti
20 februari 2008, 06:22
hopelijk verloopt de zwangerschap en bevalling voorspoedig ;) we zijn benieuwd!

greetz

--=HANS=--
20 februari 2008, 08:37
En straks wel beschuit met muisjes trakteren hè ;)

Veel plezier ermee!

Groet, Hans

chris c
20 februari 2008, 09:23
De L-05 is een héél goede keuze !

Benieuwd wat jij ervan vindt.

:)

Laser
20 februari 2008, 10:00
Eindelijk komt ze eraan!
Je hebt lang genoeg gewacht.

Welkom op ons forum trouwens, make yourself at home :)

Jouw 12-string klonk goed overigens, vorige zaterdag!

christo
20 februari 2008, 18:37
Ik speel sinds november 2007 op een LV03RE en ik kan je verzekeren dat ik ze nog een lange tijd zal bespelen, ik heb geen ervaring met de 5-reeks.

dede
20 februari 2008, 21:26
Proficiat Ron, veel plezier er mee en oppassen met klein mannen hé ;) t'zou zonde zijn. Hopelijk krijg ik ze te horen in de loop van de volgende maanden.

groetjes

:B

ronvstrom
20 februari 2008, 22:24
Hallo Iedereen,

Ik ben echt in de wolken van de klank. Sorry maar ik moet nu echt weg.....my guitar is waiting.....

Tot mails.

Ron

Laser
21 februari 2008, 04:28
Nu ben ik écht wel benieuwd, terwijl ik op een zicht op de totale manverduistering zit te wachten.

artnaz
21 februari 2008, 04:46
Nu ben ik écht wel benieuwd, terwijl ik op een zicht op de totale manverduistering zit te wachten.Is er bij jou wat te zien dan? Hier niet... :(

Laser
21 februari 2008, 04:58
Hier ook niks. Moet op internet beelden voortgaan.

chris c
21 februari 2008, 10:36
Ron zal van die maansverduistering ook niet veel gemerkt hebben, ik wed dat hij de hele nacht met zijn laatstgeborene op schoot is blijven zitten :)


En straks wel beschuit met muisjes trakteren hè