PDA

View Full Version : is Dit een epiphone custom: graag jullie oordeel



rupke
19 februari 2008, 19:58
Hallo allemaal

ik ben op zoek naar een epiphone custom. Nu kom ik deze tegen op het internet. maar twijfel of het een echte is epi custom is. Kan het ook niet echt zeggen is meer een gevoel.

Wat vinden jullie

http://link.marktplaats.nl/149010713

Mr.Fingers
19 februari 2008, 20:01
Ziet er me een echte uit (afgezien van de pickups (maar die waren vervangen volgens de advertentie)

bass blom
19 februari 2008, 20:06
een gevoel dat hij niet echt is? :chicken:

Reigor
19 februari 2008, 20:09
Lijkt me gewoon echt.

Aron Maiden
19 februari 2008, 20:14
lijkt me idd wel een echte, de vorm is een beetje raar, maar dat kan nu ook gewoon tussen mijn oren zitten, wie wil er uberhaupt een epiphone na maken?, niet dat ze slecht zijn, maar maak dan direct een gibson;)

bass blom
19 februari 2008, 20:21
lijkt me idd wel een echte, de vorm is een beetje raar, maar dat kan nu ook gewoon tussen mijn oren zitten, wie wil er uberhaupt een epiphone na maken?, niet dat ze slecht zijn, maar maak dan direct een gibson;)

nou, daar zeg je wat, als ik van plan was les pauls na te maken, zou ik wellicht juis epi kiezen.
daarvan denkt op een enkeling na niemand dat ie nep is.
de gekte die de gibsuns veroorzaken zorgt er nu al voor dat legitieme jaren 70 les pauls betwijfeld worden..
die gibsuns zien er toch al als epi's uit, zet er dan een epi op en je verkoopt ze goed :D

macwilliams
19 februari 2008, 20:25
nou, daar zeg je wat, als ik van plan was les pauls na te maken, zou ik wellicht juis epi kiezen.
daarvan denkt op een enkeling na niemand dat ie nep is.
de gekte die de gibsuns veroorzaken zorgt er nu al voor dat legitieme jaren 70 les pauls betwijfeld worden..
die gibsuns zien er toch al als epi's uit, zet er dan een epi op en je verkoopt ze goed :D
Bedoel je die van muso-land.cn???

Ik zag je waarschuwing voorbij komen op M-P

bass blom
19 februari 2008, 20:27
Bedoel je die van muso-land.cn???

Ik zag je waarschuwing voorbij komen op M-P

ja, ik heb de twijfelachtige eer er twee in huis te hebben :D

JohnLord
19 februari 2008, 20:51
De knoppen zijn volgens mij niet origineel custom maar van een classic.

Orpheo
19 februari 2008, 20:59
De knoppen zijn volgens mij niet origineel custom maar van een classic.

hoeft niet perse. je hebt ook customs met gouden knopjes.

JohnLord
19 februari 2008, 21:43
hoeft niet perse. je hebt ook customs met gouden knopjes.

Jij als Les Paulofiel zult het wel weten, Orpheo. Weer wat geleerd dus!

schwalbe
19 februari 2008, 23:56
Bedoel je die van muso-land.cn???

Ik zag je waarschuwing voorbij komen op M-P

Daar hebben ze dus serieus nep-epis:
http://www.musoland.com.cn/main.asp

bass blom
20 februari 2008, 00:03
oei toch ook al :chicken:

drap
20 februari 2008, 00:07
Alleen dat Zakk Wylde dartbord hoor, verder niet.

bass blom
20 februari 2008, 00:11
drap mompelde iets ofzo.

dan kijk jij niet verder dan 1 neus (link) diep :D

drap
20 februari 2008, 00:14
Eh... oh ja... :chicken: Als jij jouw post weghaalt, haal ik die van mij weg, goed? :D

Wat suf om een Epiphone na te gaan bouwen!! :chicken:

zeppo
20 februari 2008, 00:28
D'r komt een hoop leuks uit het verre oosten, maar wat die gasten daar bij Musoland op hun site hebben staan: ik krijg er gewoon rilllingen van.

Gewoon 'blind' een gitaar kopen via Ebay wordt op den duur wel steeds linker!

Orpheo
20 februari 2008, 00:30
D'r komt een hoop leuks uit het verre oosten, maar wat die gasten daar bij Musoland op hun site hebben staan: ik krijg er gewoon rilllingen van.

Gewoon 'blind' een gitaar kopen via Ebay wordt op den duur wel steeds linker!

gewoon kijken naar de seller, naar zijn andere apparatuur, en dan zit 't vaak goed. je voelt al vaak heel snel of 't bonafide is of niet.

jimihattricks
20 februari 2008, 09:29
slagplaat is eraf, pickups zijn vervangen, pickupraampjes zijn vervangen (zwart naar wit), en die tone- en vol-knoppen zijn vervangen.. daarom zietie mss een beetje raar uit, maar t is wel een custom.. ik vind m nog wel mooi ook zo

JohnLord
20 februari 2008, 10:13
Die goudkleurige pickupcovers die er origineel opzitten zijn inderdaad niet mooi. Die witte pickupringen hadden zwart moeten zijn, zo wordt het vind ik een beetje een allegaartje qua kleuren.