PDA

View Full Version : Officieel: Mijn Fender is kloten!!!



MichaelSS
19 februari 2008, 19:32
Ok hier het probleem (de problemen).

Ik speel sinds een jaar of 2 op mijn Fender. Destijds 2ehands gekocht. Het is een Fender Anniversary 40th ('94) Echt een Top gitaar, altans dat was ooit zo.

1: De Actie van de gitaar is veel te hoog. Ik heb hem een maand of 3 geleden laten afstellen bij de Gitaarbox in Meppel. Volgens mij zijn toen alleen maar de zadeltjes omhoog gezet. Hiervoor moest ik nog wel even 40 euro neerleggen. Dom van mij > gitaarwinkel niks te verwijten, had het zelf moeten zien.
Als de zadeltjes te laag staan loopt hij aan op de Fretten (na de 12e). Zwaar irritant > duidelijk kenmerk van afstellen. Goed afstellen.

2: Gitaar kraakt ongeloofelijk erg als de versterker op het "lead" kanaal staat. Niet op alle posities van de "switch" maar alleen op het brugelement, op de midelste positie van de switch en op de "zwaarste" positie van de switch. Te irritant!

3: Ik hoef maar aan de Tremelo te komen en hij is vals. Ik blijf aan het stemmen. DAMN!

Heb ook nog een chinese Legend gitaar staan. Daar speel ik momenteel vaker op dan die Fender. Echt niks meer aan om op die gitaar te spelen op deze manier.

Iemand tips? Weet iemand een goede afsteller omg. Drenthe (Meppel) voor niet al te veel geld maar die hem dan ook volledig na kijkt?

Verkopen doe ik hem niet. Je hebt er van die "stukken" bij die je gewoon echt niet kwijt wilt er moet echter wel wat aan gedaan worden. En snel.

Jaffster
19 februari 2008, 19:43
Als ie zo klote is, dan kom ik hem wel ophalen voor 10 pleuro......
stuur me maar een PM :)


succes !

MichaelSS
19 februari 2008, 19:45
:stop: :stop:

Dark_Tranquillity
19 februari 2008, 19:49
Nu kan ik wel zeggen dat Fender kloten is, maarja, Jackson is dezer dagen ook van Fender. Aan de andere kant, Fender verneukt Jackson alleen maar. Dus ja Fender is kloten!