PDA

View Full Version : Een nieuwe top.........



Harm
19 februari 2008, 17:27
Zonet terug van Dick Dijkman....
Na maanden denken, uitproberen, wikken en wegen... ben ik eruit!

Na een paar keer testen gekozen voor de Hook top, de el 34 uitvoering...

Enerzijds voor de rockband waar ik in speel, lekker scheur in kanaal 2, strak en dynamisch (volumeknop, goede boost en reageert mooi op ocd en trebletool) en kanaal 3 dan meer voor solo geluid... Alhoewel ik de seriele loop nog uit ga proberen voor solo.....

Anderzijds voor top 100 werk, goede clean erbij dus die ook super reageert op de ocd!

Ik vind de top superklinken, lekker direct en staat als een huis...
Dit gaat in combinatie met een Kitty Hawk speaker met greenbacks (supergoede kast, supergoede klank... de oude serie) en eventueel met een G-force maar ik denk dat ik de 2290 uit de kast ga halen :)

Ben een tevreden mens!!!

Harm

TimmU
19 februari 2008, 17:27
Mooi ding! Mag je blij mee zijn!:D

Harm
19 februari 2008, 17:29
Hehehe, ik ben zwaar tevreden..... :D

Ga er nu ook flink mee spelen! :D

Harm

charlie45
19 februari 2008, 17:34
je klinkt als een gelukkig mens.

gefeliciteerd! welke andere amps heb je geprobeerd?

minoin
19 februari 2008, 17:34
Damn, zijn mooie stukjes speelgoed! Gefeliciteerd!

skabouter
19 februari 2008, 18:27
zohee, goed werk! Gefeliciteerd! PICS!

Harm
19 februari 2008, 19:15
Pics gaan nog niet zo snel.... In deze tijd geen digitale camera :)

Tsja, de amps die ik geprobeerd heb zo het laatste jaar:
- Mesa Boogie Single Rectifier: super mooie top! voor 50 mooi instelbaar, maar niet voor huidige muziek van mij...
- Shiva, heel mooi, maar ik vond de Hook beter in klassieke sound. Shiva vond ik een mooie top
- Ecstacy: mooie top maar gewoon helemaal niet mijn ding....
- Brunetti Mercury, super mooie top, goede sound, 50Watt, clean wat minder maar boost op gain kanaal en een solovolume wat deze kleine 2 channel heel veelzijdig maakte.. Was al weg dus kon hem niet naast de Hook zetten...

Nu even uitpuzzelen hoe ik de G-Force er mooi tussen krijg.... Daarna experimenteren met 2290... Weet iemand hoe ik beide zou kunnen gebruiken in de seriele loop van de Hook? De 2290 heeft ook een mixer, miscchien daarmee?

Zo, verder spelen :P

Harm

Lexvandoef
19 februari 2008, 19:59
Gefeliciteerd, supergaaf ding is het :rockon: