PDA

View Full Version : Fender Montara



naughtygirl
19 februari 2008, 15:04
hallo, heb net deze gitaar gekocht voor 305€. Ziet er echt prachtig uit en heeft fantastische sound. Is een akoestische met versterkt element. Maar vind geen info terug over deze gitaar. Wie weet meer over deze gitaar. Beschik helaas nog niet over een foto.

--=HANS=--
19 februari 2008, 16:54
Welkom op het Forum.

Geen informatie?
Op "Fender Montara" geeft Google 13.000 hits, me dunkt dat daar toch iets van informatie tussen zou moeten zitten. ;)

Groet, Hans

bass blom
19 februari 2008, 17:26
naughtygirls die google niet kennen? :chicken:

--=HANS=--
19 februari 2008, 17:44
Origineel gepost door bass blom:naughtygirls die google niet kennen? :chicken:

Hahahahahahaha sinds Joycejoy en Elineschotpoort zie ik achter iedere boom een beer.
Tis misschien een beetje voorbarig maar zou het naughtykemink of hansgirl kunnen zijn? :seriousf:

Groet, Hans

bass blom
19 februari 2008, 17:57
Hahahahahahaha sinds Joycejoy en Elineschotpoort zie ik achter iedere boom een beer.
Tis misschien een beetje voorbarig maar zou het naughtykemink of hansgirl kunnen zijn? :seriousf:

Groet, Hans

tja, je weet t maat nooit op de internets niewaar :D

btw, 600 nogwat hits geeft mijn google, met die kwootjes ;)

hendrix2
19 februari 2008, 19:13
Hahahahahahaha sinds Joycejoy en Elineschotpoort zie ik achter iedere boom een beer.
Tis misschien een beetje voorbarig maar zou het naughtykemink of hansgirl kunnen zijn? :seriousf:

Groet, Hans
Deze keer niet :)
Ik controleer dat meestal wel voor de zekerheid.

Nu weer ontopic graag.

bass blom
19 februari 2008, 19:15
whoo, dus het is een echte :p

naughtygirl
19 februari 2008, 19:24
[QUOTE=--=HANS=--]Hahahahahahaha sinds Joycejoy en Elineschotpoort zie ik achter iedere boom een beer.
Tis misschien een beetje voorbarig maar zou het naughtykemink of hansgirl kunnen zijn? :seriousf:

Groet, Hans[/QUOTE


Ik dacht echt dat hier serieuze info werd uitgewisseld!! Het is niet omdat google excuseer 4980 hits geeft, dat daar ook nog iets bruikbaars tussen zit. Heb eerder interesse wat zo'n nog waard is!

bass blom
19 februari 2008, 19:28
ik krijg er toch echt maar 602 hoor :chicken:
Resultaten 1 - 10 van circa 602 voor "Fender Montara" (0,32 seconden)
klikmaar (http://www.google.nl/search?q=%22Fender+Montara%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a)
maar je hebt hem net gekocht en wilt weten wat ie waard is?
twijfel je of je teveel hebt uitgegeven ofzo?

naughtygirl
20 februari 2008, 11:00
ik krijg er toch echt maar 602 hoor :chicken:
Resultaten 1 - 10 van circa 602 voor "Fender Montara" (0,32 seconden)
klikmaar (http://www.google.nl/search?q=%22Fender+Montara%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a)
maar je hebt hem net gekocht en wilt weten wat ie waard is?
twijfel je of je teveel hebt uitgegeven ofzo?

Ja inderdaad. Had al research gedaan en veel opmerkingen gevonden over het vervangen van de batterij. Als je de batterij vervangt moeten ook de snaren vervangen worden. De verkoper vroeg eerst 500€ en deed er zomaar 200€ af, hij wou er blijkbaar echt af. Heb toegehapt maar twijfel nu waarom er ineens 200€ af deed. Blijkbaar worden er toch maar weinig van deze gitaren te koop aangeboden, ik had er 3 gevonden. Je zou dan toch zeggen dat het een enig exemplaar is. Op de site van Fender is het net alsof deze nooit bestaan heeft. Forum genoeg zou graag willen weten wat ze waard is, wat anderen betaalden. Is er een site waar je een waardebepaling kunt vragen ofzo? Alvast bedankt.

bass blom
20 februari 2008, 11:04
ik zag er 1 op marktplaats waar een 150 bod op staat..
en 1 op ebay die voor 305 wegging?
je hebt wellicht wat aan de hoge kant betaald, maar je bent er blij mee toch?
batterijtje gaat lang mee, tenzij je vergeet de plug er uit te halen.
en snaren vervangen moet je toch regelmatig.
nieuwen klinkt zo lekker op een acoustische :p

dat ze bij fender niet lijken te hebben bestaan is niet gek, ze zijn maar 4 jaar gemaakt ofzo?

TimmU
20 februari 2008, 11:43
Naughtygirl verwijs ik graag door naar het "Schaamteloze post-foto's-van-jezelf topic" .