PDA

View Full Version : Pedalboard a la Pumaboard



Tolol
18 februari 2008, 20:26
Oke, ik ben naarstig op zoek naar een goede pedalenplank en aangezien ik zelf niet zo handig ben, zou ik het liefst een kant en klare willen kopen. Mijn oog valt al enige maanden op een Pumaboard, de classic version (www.pumaboards.com). Ze zijn geinspireerd door de (erg dure) Trailertrash pedalboards, maar het voordeel is dat ze erg goed geprijsd zijn in verhouding tot the Trailertrash boards.
Echter, de maker komt uit Amerika en de verzendkosten naar Nederland zullen vast buitenproportioneel zijn. Vandaar dat ik op zoek ben naar een alternatief binnen Nederland. Mijn vraag is dan ook of er toevallig mensen zijn die weten of er ook iemand in Nederland is die dit soort pedalboards kan/wil maken.

BVD!

guitargeek3
18 februari 2008, 20:39
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.

rhcp_schipper
18 februari 2008, 23:52
Als je eens contact opneemt met het volgende persoon, dan kom je denk ik al een heel eind.

http://robocustomfx.blogspot.com/

RoboCustom Fx. Erg goede pedalenbouwer, die ook wil beginnen met het bouwen van custom pedalboards, en dan wel een beetje op de manier van die puma boards.(als ik het niet verkeerd heb)

Als je contact met deze gene opneemt, zeg maar dat je via tim komt.

Ik hoop je hiermee een beetje opweg te hebben geholpen.

Groeten Tim

Tolol
18 februari 2008, 23:56
HeyTim,

Heel erg bedankt!
Waar kan ik precies zijn email te pakken krijgen of zie ik hem ergens over het hoofd?

Edit; ik heb het al gevonden :soul:

rhcp_schipper
19 februari 2008, 10:46
HeyTim,

Heel erg bedankt!
Waar kan ik precies zijn email te pakken krijgen of zie ik hem ergens over het hoofd?

Edit; ik heb het al gevonden :soul:


Oke, succces ermee!

Tolol
19 februari 2008, 15:34
Dankje. Die analoge delay ziet er ook wel aantrekkelijk uit eigenlijk. Iemand hier toevallig ervaringen mee? En uiteraard: hoeveel kost hij?

Mitch
19 februari 2008, 15:40
Dat weet Mr. Robo zelf waarschijnlijk beter :satisfie:

Tolol
19 februari 2008, 18:34
Hehe uiteraard..
Ik dacht dat ik hier misschien wat sneller antwoord zou krijgen. ;)