PDA

View Full Version : Strings and things-antwerpen?



GibsonDC
17 februari 2008, 20:59
Ik vroeg me af of S&T nog gitaren en versterkers verkoopt? Ik keek net op de site en daar was niks meer over gitaren en gitaarversterkers te vinden. Alleen maar bass en drums. Aantal jaar geleden kwam ik daar nog wel eens langs, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. Ik wou eigenlijk v/d week nog een keer langs gaan, maar als ze geen gitaren en versterkers verkopen heb ik daar niks te zoeken;).

Mr.Fingers
17 februari 2008, 21:08
Ik vroeg me af of S&T nog gitaren en versterkers verkoopt? Ik keek net op de site en daar was niks meer over gitaren en gitaarversterkers te vinden. Alleen maar bass en drums. Aantal jaar geleden kwam ik daar nog wel eens langs, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. Ik wou eigenlijk v/d week nog een keer langs gaan, maar als ze geen gitaren en versterkers verkopen heb ik daar niks te zoeken;).

Je bedoelt toch de winkel aan de Bremstraat (vlakbij de Leien in Antwerpen)

Die verkopen nog massa's gitaren & amps

Wel opletten, maandag gesloten (en dinsdag ook denk ik)

GibsonDC
18 februari 2008, 18:53
Je bedoelt toch de winkel aan de Bremstraat (vlakbij de Leien in Antwerpen)

Die verkopen nog massa's gitaren & amps

Wel opletten, maandag gesloten (en dinsdag ook denk ik)
Dat is mooi om te horen, danjewel! Ik ga er v/d week eens langs.

Di Stefano
20 februari 2008, 01:01
Maar ze hebben de laatste tijd enkel maar rommel. Zag er wel een Marshall Vintage modern voor een redelijke prijs staan maar dat was het dan ook. Het zijn tegenwoordig bijna enkel budgetgitaren die ze verkopen.

GibsonDC
21 februari 2008, 18:40
Maar ze hebben de laatste tijd enkel maar rommel. Zag er wel een Marshall Vintage modern voor een redelijke prijs staan maar dat was het dan ook. Het zijn tegenwoordig bijna enkel budgetgitaren die ze verkopen.
Dat vind ik nu precies het zelfde. Ik ben er een aantal dagen terug geweest. De prijzen zijn veelste hoog en veel rommel wat je zegt. Daar ga ik in iedergeval niet meer naartoe:)