PDA

View Full Version : het zal je maar gebeuren !



nocaster
10 februari 2003, 18:42
http://www.beyers-music.de/newpage/einbruch.pdf

Electrical Storm
10 februari 2003, 18:44
Goeiendag de inbreker(s) wisten wel wat ze moesten hebben zeg... Misschien hadden ze beter de serienummers ook kunnen vermelden, zodat je er op bedacht kan zijn dat je een gejatte gitaar kan kopen!1

nocaster
10 februari 2003, 18:48
die worden nog gepubliceerd, volgens de lokale krant.(heeft in de Westdeutchse zeitung gestaan)
Nu het grote nieuws, ze waren dusdanig
onderverzekerd, dat deze schade niet of bijna niet vergoed wordt PFFFFFFFFFFFFFF

RaNk
10 februari 2003, 18:49
Lijkt me echt lullig als je er 1 koopt en daarna blijkt het een gejatte te zijn. Maar ja, een Gibson Les Paul Custom in nieuwstaat voor weinig Euro's is natuurlijk erg verdacht. Verder erg klote voor de winkel, ik hoop dat de daders snel opgepakt worden...

nocaster
10 februari 2003, 18:56
laten we wakker blijven, blijf allert,
die arme oude Hans Beyer, Senior-Chef Bj. 1919 dit gun ik hem echt niet. Heeft het vele Nederlandse muziekwinkels moeilijk gemaakt, maar dit is erg en triest.

Anders Destium
10 februari 2003, 19:32
Een beetje eenmanszaak gaat hier aan onderdoor, hoeveel tijd hebben die inbrekers ook gehad...als er in de winkel waar ik werk iets is staat de beveiliging er in een kwartiertje. Dat is weleens voorgekomen door miscommunicatie, en leg dan maar eens uit waarom je in de winkel bent...

Swan
10 februari 2003, 19:40
de inbrekers hadden zeker verstand van gitaren :eek

signsofzodiac
10 februari 2003, 19:44
Allejezus zeg. Da's me daar een kraak geweest zeg.... Daar staan toch een aantal planken bij waar NIEMAND nee tegen zou zeggen. Hopen dat de dader gepakt wordt (en belangrijker: de gitaren terug). Ze moeten inderdaad de serienummers nog ff vermelden.

Nocki
10 februari 2003, 20:18
Te koop:

Diverse Gibson, prs, music man en fender gitaren

zien is kopen... alle gitaren 300 Euro per stuk.

Nocki. :smile:

Dude
10 februari 2003, 20:20
sorry dudes, maar een logisch nadenkende ondernemer met zon waarde aan spullen in zijn winkel verzekerd zich heus wel hoor, pech voor hem maar helaas, verzekering dokt wel

hoofd
10 februari 2003, 20:35
Nu maar ff goed de duitse Ebay in de gaten houden, toch zien of er ergens een goedkope Les Paul of Strat staat :grin:.

stewartfan
10 februari 2003, 21:14
zow die dief heb me nu eens een paar gitaren
dat zou ik ook wel willen allen dan op een legaale manier

SiNiSTRaL
10 februari 2003, 21:24
ik zou ze ook wel op de illegale manier willen....boeit mij wat :grin:

Ibanez RuleZ
10 februari 2003, 21:26
die lui konden OF prijskaatjes lezen, of ze wisten wat ze deden. In ieder geval hebben een paar prutsers nu een gitaarverzameling staan die ik ook wel wil hebben.

Harrald

Ic3gl0vE
10 februari 2003, 21:33
die dieven wisten kennelijk goed wat ze moesten hebben

denk maar niet dat je die planken gaat tegenkomen voor 300 euro per stuk hoor

Shay
10 februari 2003, 22:31
misschien wel een verzekeringsstunt!!!