PDA

View Full Version : London City Spitfire Mk2



Pyro6
14 februari 2008, 21:44
Hallo allemaal, ik heb half jaar geleden een London City Mk2 gekocht , nou weet ik dat het een strat is en dat die wat meer ruis geven. maar mij valt op dat als ik de volume knop tussen mijn vingers neem de Ruis totaal verdwenen is. hij is afgesteld bij Patrick Koopman die ook voor menig beroemde gitarist afstelt... weet iemand wat het probleem kan zijn?

http://img262.imageshack.us/img262/1162/airbrush037ad7.th.jpg

de knoppen zitten er niet op omdat hij ge airbrushed is en dit er dan niet mooi uitziet, omdat het een deel van de tekening weg neemt. als ik de knoppen erop zet ruist het net zo veel dus daar ligt het niet aan. de volume knop/pin maakt contact lijkt het met mijn pick ups.....

ik hoop dat iemand iets weet

Mvg Pyro

bass blom
14 februari 2008, 21:51
de knoppen zitten er niet op.
dus je hebt hetzelfde als je met je hand de snaren beetpakt?

Rormo
14 februari 2008, 22:03
Je plaatje werkt niet. Naja ik zie wel de thumbnail, maar kan er niet op klikken. Ziet er fucking vet uit nl. Wil wel een groter plaatje zien.

Je probleem klinkt als een probleem met de aarding. Door de volume knop aan te raken aard jij als het ware je gitaar via je lichaam.

Squier4ever
14 februari 2008, 22:10
je lichaam aardt de gitaar als het ware, de potmeter is niet geaard en doordat je die vastpakt wordt deze verbonden met de aarde (en dan niet de aarde in het circuit maar Moeder Aarde) die deze stroom ahw opneemt.

Pyro6
14 februari 2008, 22:21
hallo allemaal, bedankt voor de snelle reacties.


@ Rormo, ik heb dat vaker ik upload bij Image schack maar hij vergroot niet, als iemand weet hoe dit moet zet ik hem er nog x op.

@Squier4ever: owke maar kan ik die potmeters laten aarden of is hier een paarden middeltje voor .... ik heb op dat gebied namelijk weinig verstand ervan.

Pyro6
14 februari 2008, 22:25
Dit is wel voor dat hij gelakt is dus hij glimt nu wat meer

http://img178.imageshack.us/img178/2749/airbrush037kw6.jpg

Blend
14 februari 2008, 22:31
De Balrug!!

Rormo
14 februari 2008, 23:29
Tering! Dat ding is echt super vet. Waar heb je dat laten doen?

Pyro6
14 februari 2008, 23:44
een kunstenaar die ik ken laten airbrushen:),

Pyro6
15 februari 2008, 12:25
maar weet iemand hoe ik die potmeters kan aarden zelf of hoe duur het is om het te laten doen



Hoor het graag Pyro

Squier4ever
15 februari 2008, 14:16
je potmeters zijn geaard als het goed is. je zou eens moeten kijken of er een soldeerplek is op de achterkant van de pots, waar draadjes aan zitten. dit is nl de aarde. misschien is je brug niet geaard en daarmee je snaren niet.

Pyro6
15 februari 2008, 16:37
ik zal het je nog gekker vertellen:P ik heb net achterkant eraf gehad dat zit allemaal prima, maar toen ging ik even spelen
en na mijn distortion (nog grotere ruis) aangezet te hebben en weer uit was de Clean Ruis bijna weg.....


Pyro

Rormo
15 februari 2008, 19:10
Clean valt ruis altijd minder op dan met distortion.

Pyro6
15 februari 2008, 19:13
nee maar hij is veel minder geworden dan ervoor (voor ik distortion aanzet(