PDA

View Full Version : iemand ervaring met de Samson Concert GT77



Dude
14 februari 2008, 19:48
ik ben dus druk bezig met orienteren op een draadloos setje, veel gelezen op dit forum en er in ieder geval over uit dat ik een UHF setje moet hebben met 2 atennes.

Nou vind ik 600 euro voor die luxe sennheiser wat veel geld,

ik kwam deze samson concert 77 GT (http://www.samsontech.com/products/productpage.cfm?prodID=1846&brandID=1) tegen en dat ziet er goed uit, heeft iemand er ervaring mee toevallig ?

alle andere info is ook welkom hoor, weet je wat of heb je tips ! vertel vertel

JohnLord
14 februari 2008, 21:23
Welke Sennheiser bedoel je?

Mitch
14 februari 2008, 21:42
Samson en Gert GT77 ??? :chicken:

qwertyuiop
14 februari 2008, 21:53
he dude,

mij is altijd verteld dat samson een niet al te best merk is, maar dat weet ik dus niet uit eigen ervaring.
zelf heb ik de sennheiser freeport, ongeveer gelijkwaardig aan die jij op het oog hebt, maar dan van een gerenommeerd merk op dit gebied.

succes in ieder geval!

Dude
14 februari 2008, 22:28
en hoe bevalt die ?

kiest die zelf een frequentie enzo... of moet je een vrije instellen ?


let me know !!

Wouter!
14 februari 2008, 22:30
freeport moet je zelf frequentie instellen (je hebt de keuze uit vier)

Ik heb zelf een ew100 setje gekocht voor 250 op marktplaats. Misschien is dat een ideetje?

MjS
15 februari 2008, 03:32
Ik heb goede ervaringen met Freeport. Al paar keer live geprobeerd, paar keer met oefenen, nooit ook maar één probleem gehad. Ding is stevig zat; tijdens wild optreden flikkerde die zender op de grond, maar was niks mee aan de hand.

Op 'dat andere gitaarforum' is er iemand die een probleem heeft met de Samson die je noemt... Iets met een veel te dof geluid. Zou dus de Samson goed testen en niet via internet kopen. Freeport kun je je nauwelijks een buil aan vallen lijkt me, tenzij de hele band met draadloze setjes van verschillende merken loopt, ik geloof dat je dan met de frequenties in de knoop kunt komen.