PDA

View Full Version : Ervaren gitarist gezocht



change
14 februari 2008, 15:45
Ervaren gitarist met professionele instelling gezocht voor coverband met agenda. Mail naar gitaristgezocht@upcmail.nl

ACSlater
14 februari 2008, 18:35
Poeh dat blijft moeilijk he? Een regio/plaatsnaam bij je zoekertje plaatsen.

artnaz
14 februari 2008, 18:57
Als jullie in Enschede en onder de 30 jaar zitten, heb ik wellicht interesse! :D

Ash ketchum
14 februari 2008, 19:00
Als jullie in Enschede en onder de 30 jaar zitten, heb ik wellicht interesse! :D
30 jaar onder rook van Enschede ook goed?

artnaz
14 februari 2008, 19:05
30 jaar onder rook van Enschede ook goed?Want jij werkt 30 jaar in een verbrandingsfabriek in Enschede? :chicken:

ACSlater
15 februari 2008, 20:33
Want jij werkt 30 jaar in een verbrandingsfabriek in Enschede? :chicken:

SE Fireworks?

Vonk
15 februari 2008, 21:36
Ook lekker uitnodigend, deze advertentie... Is er ook nog plek voor gezelligheid?

artnaz
15 februari 2008, 23:44
SE Fireworks?Aaaah, natuurlijk! :D

@Vonk: Moet iedereen dan zeggen dat ze het ook gezellig hebben? Een sportvereniging bijv. gaat toch ook niet aanprijzen hoe gezellig ze het hebben? En de topicstarter heeft het al beknopt gedaan: geen locatie, genre, leeftijd, etc. En dan mis jij de "gezelligheid" in de post... :satisfie:

Vonk
15 februari 2008, 23:56
Aaaah, natuurlijk! :D

@Vonk: Moet iedereen dan zeggen dat ze het ook gezellig hebben? Een sportvereniging bijv. gaat toch ook niet aanprijzen hoe gezellig ze het hebben? En de topicstarter heeft het al beknopt gedaan: geen locatie, genre, leeftijd, etc. En dan mis jij de "gezelligheid" in de post... :satisfie:

Zolang men niet speelt om brood op de plank te krijgen is gezelligheid het belangrijkste lijkt mij. Maar je hebt gelijk: er is moeite gedaan om zo weinig mogelijk opslagcapaciteit van de server te verspillen. En dat is wel geslaagd ;)