PDA

View Full Version : Hi



RoyalNobody
13 februari 2008, 21:40
Hallo mensen,

Ik ben robbie :soul: , 22 jaar en kom me maar eventjes voorstellen. Een week of twee geleden ook maar eens besloten om het gitaarspelen onder de knie te krijgen. Mijn gear; een Behringer gitaar + 15 watt versterker, gekocht destijds voor 100,-
Ik heb opzich nog niet zo heel veel verstand van gitaren en het bespelen ervan, maar ik heb van een collega vernomen, die overigens ongelofelijk geweldig gitaar kan spelen, dat het een redelijk waardeloos ding is. Op zich niet erg natuurlijk voor een beginnersgitaartje, maar merk wel dat ik niet echt een mooi geluid ermee kan produceren en dat is opzich wel jammer.(of dat aan de gitaar ligt weet ik niet trouwens :satisfie:)
Ik heb eerder eens in een bandje gezeten maar toen was ik drummer. Kon toen alleen een paar pingeltjes op de gitaar die een kind van 4 ook kan na een week. De band ging helaas snel uiteen wegens desinteresse en sindsdien drum ik eigenlijk ook niet meer. Een half jaartje geleden ben ik begonnen met piano spelen en dat gaat me wel redelijk af, al zeg ik het zelf 8-)
Het gitaar spelen is in ieder geval lastiger voor mij al is er uiteraard wel wat vooruitgang. Ik heb overigens geen leraar, maar ik merk dat er op internet ook een hoop informatie is te vinden. En anders kan ik met vragen altijd nog bij mijn collega terecht die echt een expert is op dat gebied :B

Dat was het wel weer dacht ik maar zo.

bass blom
13 februari 2008, 22:21
fijne nick heb je in ieder geval :D


He's a real nowhere Man,
Sitting in his Nowhere Land,
Making all his nowhere plans
for nobody.

etc..

rocker_71
14 februari 2008, 12:57
welkom gozert!

Jaffster
14 februari 2008, 16:31
Hoi ,

Welkom !

Inderdaad wel een koele nick :)

en de verwijzing naar de beatles had ik er niet in gevonden... wel een leuk liedje....


Alex

RoyalNobody
14 februari 2008, 17:19
Die verwijzing had ik zelf ook niet gevonden eigenlijk. Ik weet eigenlijk nieteens meer hoe ik bij deze nick kom, heb hem iig al een hele tijd.

JohnLord
14 februari 2008, 21:04
De link met de Beatles ontgaat me....

grayfink
22 februari 2008, 17:31
Die collega kan er overigens niks van hoor. Maar dat beroerde geluid ligt vooral aan de versterker, als is de gitaar ook niet je van het...:chicken: