PDA

View Full Version : veelzijdige gitaar gezocht welke neem ik?



classicrooock
13 februari 2008, 20:15
ik zoek een veelzijdige gitaar liefst fender
ik heb zowat op ibanez rondgeken maar ze allemaal japan en speel nu met fender usa customshop... en vind de usa echt wel beter dan japanse gitaren
als je er goede weet zeg je maar :)

bass blom
13 februari 2008, 20:17
lekker vaag bericht zeg :D

Luke-wannabe
13 februari 2008, 20:18
ik zoek een veelzijdige gitaar liefst fender
ik heb zowat op ibanez rondgeken maar zijn ze echt allemaal japan?
als je er goede weet zeg je maar :)
Ik zou voor een Variax gaan. Meer veelzeidig kan niet.

classicrooock
13 februari 2008, 20:19
lekker vaag bericht zeg :D
vind ik ook weet niet wa type:p

bass blom
13 februari 2008, 20:19
Ik zou voor een Variax gaan. Meer veelzeidig kan niet.

is die wel echt japan?

classicrooock
13 februari 2008, 20:21
Ik zou voor een Variax gaan. Meer veelzeidig kan niet.
ik zie variax niet echt zitten liever fender usa delux series 1985 of er voor of mischien een ibanez rg series het moet niet ultra veel zijdig zijn ik ebdoel gewoon dat het ene lekker klank heeft in rock en meerdere stijlen

robgebbink
13 februari 2008, 20:21
koop gewoon een leuke Telecaster, (MIM Baja of Classic 50s) . You can't go wrong!

Onmeunig Hans
13 februari 2008, 20:22
www.vandale.nl biedt al een prima start.




Is er meer kans op een goed gespelde en grammaticaal juiste vraag.

Als je een veelzijdige gitaar zoekt gebruik dan de zoekfunctie eens of koop een Musicman Luke. Kost wat, maar je hebt dan ook iets.

classicrooock
13 februari 2008, 20:28
www.vandale.nl biedt al een prima start.




Is er meer kans op een goed gespelde en grammaticaal juiste vraag.

Als je een veelzijdige gitaar zoekt gebruik dan de zoekfunctie eens of koop een Musicman Luke. Kost wat, maar je hebt dan ook iets.
oh bedankt sorry hoor dat ik wat te snel type en mijn tekst niet overlees:p

bass blom
13 februari 2008, 20:31
WTF? je hebt nu een fender usa customshop?

classicrooock
13 februari 2008, 20:34
WTF? je hebt nu een fender usa customshop?
erm ja ik zoek gwn nieuwe gitaar wou eve julie mening:p ken wel veel van gitaren maar het is toch handig om een mening van een ander persoon ook te bekijken

josszee
13 februari 2008, 20:36
ALs je een USA customshop hebt koop dan nog een gibson custom shop bij en je hebt 2 gitaren voor bijna alle stijlen.... :hippie:

bass blom
13 februari 2008, 20:38
erm ja ik zoek gwn nieuwe gitaar wou eve julie mening:p ken wel veel van gitaren maar het is toch handig om een mening van een ander persoon ook te bekijken

ik zit regelmatig nog wel te gassen op een godin en dan 1 met piezo en synth aansluiting, 3 gitaren in 1, hoe veelzijdig wil je het?

http://www.feedback.nl/?b=GO22892BAG&a=9

Kaboemba
13 februari 2008, 20:40
ik zit regelmatig nog wel te gassen op een godin en dan 1 met piezo en synth aansluiting, 3 gitaren in 1, hoe veelzijdig wil je het?

http://www.feedback.nl/?b=GO22892BAG&a=9

Kijk het duurt even maar dan krijgen sommige mensen het toch door.
Veelzijdig en goede kwaliteit, godin dus.
Enne tweedehands leuke prijzen, alleen kom je die synth versie nauwelijks tegen 2dehands.

bass blom
13 februari 2008, 20:43
Kijk het duurt even maar dan krijgen sommige mensen het toch door.
Veelzijdig en goede kwaliteit, godin dus.
Enne tweedehands leuke prijzen, alleen kom je die synth versie nauwelijks tegen 2dehands.

een geval van wat de boert niet kent?

http://link.marktplaats.nl/137871252

ik heb hem al niet meer nodig, mijn mex stratje voldoet prima als synth gitaar nu :D

Kaboemba
13 februari 2008, 21:00
een geval van wat de boert niet kent?

http://link.marktplaats.nl/137871252

ik heb hem al niet meer nodig, mijn mex stratje voldoet prima als synth gitaar nu :D

tja ik heb hem ook niet meer nodig, roland setje he.
Heb een element op de gitaar en ook 1 op de bas, maar ik heb het idee dat zo'n synth gitaar nog beter werkt. Geen idee of dat zo is heb er nog nooit 1 geprobeerd.

Dirkdewaard
13 februari 2008, 21:14
Een veelzijdige gitaar is net als een tienkamper, ze kunnen alles een beetje maar niets echt goed. :)

Luke-wannabe
14 februari 2008, 00:35
Een veelzijdige gitaar is net als een tienkamper, ze kunnen alles een beetje maar niets echt goed. :)
+123456789

grayfink
14 februari 2008, 07:12
Die niuewe dender VG strat xit zon loland sint enelement in. Dat si net een vrariax, en tog een egte fedner. Veelseidireg kan niet, en tog is hut ene egtre fedner.


(Koop toch gewoon een tele.)

Marc Oblivian
14 februari 2008, 08:49
ik zoek een veelzijdige gitaar liefst fender
ik heb zowat op ibanez rondgeken maar ze allemaal japan en speel nu met fender usa customshop... en vind de usa echt wel beter dan japanse gitaren
als je er goede weet zeg je maar :)

Een goede USA strat met humbucker in de brug en singlecoils in midden en halspositie lijkt mij een goede optie.
Lekker veelzijdig!
Wellicht nog een optie om de humbucker splitbaar te maken...

Rormo
14 februari 2008, 10:37
Ik ben het eens met het koop een Gibson advies. Maar heb je nu een CS tele of strat?


En for the love of god let even op je interpunctie. Of beter gezegd, maak gebruik van interpunctie. Een punt of een komma hier en daar doet wonderen voor het leesgemak van je bericht.

Ritch
14 februari 2008, 11:01
LEER NEDERLANDS

En ja, wij zijn WÈL een forum die op spelling en interpunctie let.

Rormo
14 februari 2008, 11:24
Is dan wel mooi dat je zelf een taalfout maakt Ritch :p

Ritch
14 februari 2008, 11:32
't Is tenminste leesbaar.