PDA

View Full Version : 1977



Han S
13 februari 2008, 17:51
Filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=EWQ3JYr00cQ) van iemand die vaak post op gearslutz en ik vind dat zo leuk dat ik het hier post. Goed bandje ook met een geweldige drummer.

Het draadje:http://www.gearslutz.com/board/so-much-gear-so-little-time/176228-youtube-my-band-my-studio-circa-1977-a.html

artnaz
13 februari 2008, 17:54
Cool! :)

Zowel de stijl als de stem lijkt het heel veel op Kingdom Come! En die kwamen pas eind jaren '80 aan de bak! :p

duckman
13 februari 2008, 18:00
Leuk om te zien.Goed gespeeld, maar de zanger vind ik niet zo.

Pure rock 'n roll!!!

duckman
13 februari 2008, 18:03
Cool! :)

Zowel de stijl als de stem lijkt het heel veel op Kingdom Come! En die kwamen pas eind jaren '80 aan de bak! :p

komt omdat het een led zep nummer is en daar lijkt kingdon come veel op :hippie: .
maar lenny vind ik wel een betere zanger dan deze..

artnaz
13 februari 2008, 18:15
komt omdat het een led zep nummer is en daar lijkt kingdon come veel op :hippie: .
maar lenny vind ik wel een betere zanger dan deze..Klopt.
Klopt ook.

rickert
15 februari 2008, 00:43
Zang vind ik best wel slecht eigenlijk, band speelt wel lekker:p. Wat een hoop schuifjes en knopjes :chicken: !

Han S
15 februari 2008, 01:02
Zang vind ik best wel slecht eigenlijk, band speelt wel lekker:p. Wat een hoop schuifjes en knopjes :chicken: !

Dat kleine mengpaneeltje? Ik heb iets van 2400 schakelaars op mijn mengpaneel en ongeveer net zoveel potmeters.

peter_heijnen
15 februari 2008, 09:54
Geen slechte muzikanten, maar wel erg slecht dat ze helemaal niets anders proberen dan scoren met louter dingen die bijna letterlijk van led zeppelin zijn gejat.

Btw, die tomfill op 2.40, haha. Ik dacht op het eerste gehoor dat die apart opgenomen was, maar mss liep er ook wel iemand per ongeluk tegen de schuiven aan, hoe dan ook hij komt er mooi abrubt in. :)

Leuk om al die oude spullen en ook het oude vak te zien, zowel van muzikant als technicus.