PDA

View Full Version : Creatieve en enthousiaste bandleden gezocht!



Samanthasongs
13 februari 2008, 17:28
Ik ben Samantha, 23 jaar oud en al ruim veertien jaar bezig met muziek. Als singer/songwriter uit regio Utrecht heb ik 2 jaar geleden een album opgenomen dat door Radio 2 wordt gedraaid. Om mijn muziek completer te laten klinken en meer ‘body’ te geven, ben ik een band aan het samenstellen. Hiervoor ben ik nog op zoek naar: gitaristen (akoestisch/elektrisch), een toetsenist en een co-schrijver. Het kunnen zingen van backing vocals is een pré.
Mijn website www.samanthasongs.com wordt binnenkort grondig geupdate, maar op dit moment is er een conceptversie online. Daar staat wel wat muziek op, maar voor een vollediger beeld kan ik je fragmenten mailen.
Dus ben jij diegene met een professionele, enthousiaste instelling en een creatieve geest, dan hoor ik graag van je!

Groeten,

Samantha Maddocks.

Thom TK
17 februari 2008, 14:21
Samantha,

Ik heb je site bezocht en wat gehoord, en ik was erg onder de indruk, leuk!
Ik zit in een iets ander genre dan jij, maar ik vind het toch waard dit even te bumpen ;).

grt
Thom

nathanja jansen
20 februari 2008, 11:23
hoi samantha

Ik las dat je een gitarist zocht. Ik speel al een aantal jaar gitaar. Ook schrijf ik eigen nummers, speel piano en viool. In een eigen band zing ik ook de 2e stem. Ik ben 21 jaar. Ik kom uit arnhem dat ligt niet echt in de buurt van Utrecht... Maar misschien hoeft dat geen probleem te zijn,
Ik heb even naar je muziek geluisterd, klinkt echt goed!
Ik hoop wat van je te horen. Je kunt me ook mailen: jnathanja@hotmail.com

Groetjes Nathanja

ludiyam
29 maart 2008, 14:41
Beste Samantha,

Ik ben onder de indruk van je muziek. Ik ben een (ervarend) allround leadgitarist en ben niet alleen maar op zoek naar een (goedlopende) band, maar ook op zoek naar iemand die met mij samen wil werken. Ik heb een aantal songs (de stijl: pop en pop country, denk aan Faith Hill) liggen en zou erg graag dus met je samen willen werken. Zou je het willen doen? Of zing je liever je eigen nummers?
Hopelijk krijg ik een reactie van jou.


Met vriendelijke groeten,

Jeffry Mulyadi
06-XXXXXXX

(Telefoonnummer door moderator weggehaald! Beter om dit via PM te verstrekken).

BamBuFan1
29 maart 2008, 17:16
Met vriendelijke groeten,

Jeffry Mulyadi
06-XXXXXXXXX

Even offtopic, maar misschien is het geen geweldig idee om je (privé)telefoonnummer open en bloot op een forum te zetten ivm grapjassen enz? Dit kun je denk ik beter in een pmmetje zetten.

prs
30 maart 2008, 19:29
Even offtopic, maar misschien is het geen geweldig idee om je (privé)telefoonnummer open en bloot op een forum te zetten ivm grapjassen enz? Dit kun je denk ik beter in een pmmetje zetten.

Inmiddels aangepast door de moderator.

ludiyam
31 maart 2008, 09:19
Beste BamBuFan,

Oh, dat wist ik niet! Bedankt voor je info.
Groeten.