PDA

View Full Version : Korg Tuner voor aan de muur



ollieoldenburg
13 februari 2008, 03:17
Hoi Medegitaarfanaten

"Vroegah" vond je in de meeste fatsoenlijke muziekzaken wel van die tuners, volgens mij van Korg (of Toneworks) die aan de muur hingen, meer als reclameuiting dan als tuner maar hij werkte wel gewoon.
Volgens mij was het gewoon een DT1, maar dan in dus een ander jasje.

Ik zoek zo'n ding, maar vind nergens op het net een plaatje of een serie of type nummer.

Wie kan me helpen?
Nou verwacht ik niet meteen dat er iemand reageert die zegt: "ja ollie, heb ik liggen, kom maar halen", maar wat meer info zou welkom zijn voor bijv internet zoekmachines.

Ik wacht met spanning jullie reacties af ...
MVG, Ollie

Lexvandoef
13 februari 2008, 10:30
Ik heb der eentje, gekocht toen een muziekwinkel over de kop ging. Ik zou niks weten over het typenr oid, volgens mij werden ze ook niet gemaakt gemaakt voor publieke verkoop.

Onderhuids zit idd de racktuner van Korg, tis een leuk ding voor aan de muur! :hippie:

Nocki
13 februari 2008, 12:55
Haha... Ik lpp[ a; jaren naar zo'n ding te zoeken! nooit een gevonden helaas. overal blijft ie netjes hangen... grr... past een beetje binnen het verhaal van neonlampen en krukken... er komt niks los. Behalve als je iets van fender wilt hebben! dan is alles te koop! Maar helaas tegen vreselijke prijzen!

maar succes met je zoektocht!

AART
13 februari 2008, 13:22
piet in arnhem heeft er ook een hangen ja, leuk ding. misschien eens bij een winkel die er een heeft vragen of het mogelijk is er een te krijgen?