PDA

View Full Version : Gotoh 510TS-FE1 tremolobridge



vinni
12 februari 2008, 22:04
Hoi,

Weet iemand waar ik deze kan kopen?

Kan'm niet vinden....(ook niet met Google)

Groet,
Vinni

mrweird
12 februari 2008, 22:55
http://www.mymusic.sg/catalog/product_info.php?products_id=1875&osCsid=8b54d521c9ab015c459aa56d9aff3734

Het is weliswaar in Singapore maar wel via google.. :)

Orpheo
12 februari 2008, 23:01
Hoi,

Weet iemand waar ik deze kan kopen?

Kan'm niet vinden....(ook niet met Google)

Groet,
Vinni

ik zou 'm niet doen. ik zou een hipshot nemen.

1: de messen zijn daar rollers; slijten dus niet
2: de arm zit echt IN het blok, en niet alleen op de baseplate.
3: staal blok.
4: de arm zit er zo in, dat je nauwelijks tot geen 'wobble' hebt, dus heel precies.

vinni
12 februari 2008, 23:09
Schijnt toch de brug te zijn die Suhr tegenwoordig op zn gitaren zet.
Slecht kan het dus niet zijn.

Vinni

Orpheo
13 februari 2008, 00:37
Schijnt toch de brug te zijn die Suhr tegenwoordig op zn gitaren zet.
Slecht kan het dus niet zijn.

Vinni

niet DE brug hij heeft er meerderen. maar dat iemand dat gebruikt, wil niet zeggen dat dat de beste is. Jimmy page speelt op gibson customshoppers, maar mcnaught, Thorn en huber, om er even wat te noemen, zijn beter.

Ik bedoel maar ;)

JeroenSchaaf
13 februari 2008, 07:03
Ik vind hem verdacht veel lijken op de Wilkinson vs100. ook van gotoh!

http://www.advantagewholesale.com/img/inventory/large/1321.jpg

LordRiffenstein
13 februari 2008, 07:42
Vinni, als ik het goed begrepen heb is die brug momenteel enkel OEM te verkrijgen dus enkel voor bouwers en (nog) niet in de handel.


Jimmy page speelt op gibson customshoppers, maar mcnaught, Thorn en huber, om er even wat te noemen, zijn beter.

Ik bedoel maar ;)

En jij hebt McNaught, Thorn EN Huber vergeleken met Gibson CS om tot die conclusie te komen???

Orpheo
13 februari 2008, 09:54
Vinni, als ik het goed begrepen heb is die brug momenteel enkel OEM te verkrijgen dus enkel voor bouwers en (nog) niet in de handel.



En jij hebt McNaught, Thorn EN Huber vergeleken met Gibson CS om tot die conclusie te komen???

pff je trekt mijn hele vergelijk uit het verband. de merken die ik opnoemde zijn kwalitatief beter (ok ok: zo worden ze geacht) en van Huber weet ik 't zeker, omdat ik zelf diverse hubers flink heb getest. Het ging mij erom dat ik 't raar vind dat hij zo wegloopt met die brug omdat suhr die gebruikt, terwijl ik denk, goh, er kan heus wel wat zijn dat ook goed is, of wellicht beter (maar dat is dan smaakafhankelijk), en waarom dan achter iemand aanhobbelen, ondanks dat 'ie naam en faam heeft.

ander voorbeeld: schumacher rijd/reed in Ferrari. Hij heeft daar volgens mij 6 a 7 keer de wereldbeker, of hoe dat in de autosport ook heet, mee gewonnen. moeten wij, als we snel willen rijden, ook een ferrari nemen? welnee, ik heb liever de bentley continental GT of een jag of een audi quattro. wil dus niet zeggen dat ferrari slecht is, maar ik vind dat die anderen beter zijn, om diverse redenen. En ik wilde alleen maar zeggen, wellicht je horizon wat verbreden en ontdekken dat er nog meer is dan alleen maar en (high end) gevestigd merk. en waarom je me dan zo moet aanvallen weet ik ook niet.

vinni
13 februari 2008, 12:02
Heb inmiddels een adresje van iemand gekregen.


Enne....ALLE Suhrs worden momenteel standaard van deze brug voorzien.
John Suhr schijnt'm beter te vinden dan de 1055 en 1088.

Groet,
Vinni