PDA

View Full Version : Symphony X weer in NL!



Jimwoud
12 februari 2008, 14:17
Ik ga naar de lantaarn in Hellendoorn, helaas was zoetermeer al uitverkocht. Gaan er nog meer van jullie?

Heb toen ze met DT waren alleen het einde van the odyssey gezien, hoop btw dat ze die nu weer spelen, maar denk dat ze hun setlist ook wel vaak wisselen.

ScptR
13 februari 2008, 18:03
Ik ga zaterdag naar Zoetermeer, heb er veel zin!
Was er bij DT ook bij, heb toen alles gezien, was ook wel een reden om weer heen te gaan.
Ook nog Circus Maximus en Dreamscape, ook geen slechte bands..

Jimwoud
14 februari 2008, 10:34
Ik ga zaterdag naar Zoetermeer, heb er veel zin!
Was er bij DT ook bij, heb toen alles gezien, was ook wel een reden om weer heen te gaan.
Ook nog Circus Maximus en Dreamscape, ook geen slechte bands..
Dus je bedoelt dat Circus Maximus in het voorprogramma staat van sym x??? Als dat zo is ga ik nu nog proberen een kaartje te krijgen voor zoetermeer.

las net dan Romeo ook aan de Engl family is toegevoegd.

EDIT: Niks aan de hand, CM speelt ook in hellendoorn. Dacht dat er een of ander klote voorprogramma zou zijn. Dit is dan zeer mooi meegenomen.

Pedulla
14 februari 2008, 12:32
Ik ga ook, gelukkig hoef ik niet zo ver te rijden als Jimwoud :)

Jimwoud
14 februari 2008, 12:58
Ik ga ook, gelukkig hoef ik niet zo ver te rijden als Jimwoud :)
Hehe, waarom komen ze dan niet gewoon in de Paradiso, de mooiste zaal van NL. Gelukkig komen Kamelot en Firewind daar wel naartoe.

Daemon
14 februari 2008, 18:45
Als dat zo is ga ik nu nog proberen een kaartje te krijgen voor zoetermeer.

las net dan Romeo ook aan de Engl family is toegevoegd.

Het is wel uitverkocht, dus ik hoop voor je dat 't lukt.

En goed nieuws dat hij bij de Engl family is toegevoegd. Nu nog de amps live gebruiken, want met die vetta's was z'n geluid crap!

Pedulla
15 februari 2008, 12:35
Hehe, waarom komen ze dan niet gewoon in de Paradiso, de mooiste zaal van NL. Gelukkig komen Kamelot en Firewind daar wel naartoe.


Grrr Kamelot wel in Amsterdam Grrr, dan zal ik wat verder moeten fietsen...

Daemon
17 februari 2008, 13:09
Ok, voor de mensen die er niet waren geweest: Symphony X was echt geweldig!!
De hele band speelt zoiezo erg strak maar wat heeft die Russel Allen toch een strot, erg indrukwekkend.
Voor de mensen die willen weten welke nummers er zijn gespeeld, ik weet ze niet allemaal uit m'n hoofd kwa titel, maar hier volgen er een aantal (niet in volgorde van de setlist):
- Set The World On Fire
- Domination
- Serpent's Kiss
- Paradise Lost
- Eve Of Seduction
- Revelation
- Inferno (Unleash The Fire)
- Masquerade
- Smoke And Mirrors
- Of Sins And Shadows
- Sea Of Lies

Lekker setlistje dus :)

Ps. de voorprogramma's waren niet echt mijn ding, dus daar zal ik niet op in gaan verder.

ScptR
17 februari 2008, 15:05
Was idd echt geweldig! Verbaas me er nog steeds over dat iemand live zo fantastisch kan zingen ! Het was idd een lekkere setlist. Publiek ging ook lekker mee :) Zeker voor herhaling vatbaar :rockon:

Pedulla
18 februari 2008, 00:32
Ik was toch wel onder de indruk van die noormannen van Circus Maximus, wat spelen die jongens strak.

Natuurlijk Symphony X was echt te gek

DTmaster
18 februari 2008, 10:55
ja best cool concert was het daaro , alleen wat KLOTE band die 1e... die zanger was wel komisch maar daarnaast (kots) !!!

urezna
18 februari 2008, 11:01
Ja, Circus Maximus was voor mij een aangename verrassing, was leuk!
Dreamscape viel me tegen, klinkt op cd beter, live kwam het totaal niet over...

en SX was fantastisch!!! :-)

Jimwoud
18 februari 2008, 13:02
Was zeker een vette avond, heb Dreamscape niet gezien, maar kwam ook voor CM en SX. CM vond ik wel ok, op plaat vind ik ze super, hoewel die eerste plaat vele male beter is dan die 2de. Live zag het er nog een beetje onprof. uit.

SymX was weer echt super. Allen, wat een held is dat toch, echt een van de beste zangers die ik ken. Romeo was ook lekker bezig, echt zo tyfus snel die gast. Werd na 3/4 van de show wel een beetje gek van al die snelle loopjes, gaat echt een beetje irriteren dan.

Met andere woorden: top avond. Op naar Kamelot en Firewind.