PDA

View Full Version : Nieuwe Plank - Ibanez (h)artcore!



JeroenSchaaf
12 februari 2008, 10:07
Heb nu 2 stratjes , de peer dellen ( gewone standard strat )
en de Gibbie ( omgebouwde Squier met 2 Gibson humbuckers )

Nou wou ik daar graag een Semi Acoustische bij hebben! En na alle goeie verhalen over de Ibanez Artcore , ben ik gaan zoeken naar een. :satisfie:

Hield marktplaats al een tijdje in de gaten en plots 2 dagen geleden stond er een op die ik wel zag zitten! ook nog lekker in de buurt dus kwam goed uit.

Gister middag gemaild , en kon direct wel savonds langskomen....

Hij had zelf net een nieuwe gekocht met een bigsby tremelo, dus deze mocht wel weg.

Ik de gitaar lekker uitproberen ( had nog nooit op flatwound gespeeld ) en na 2 minuten was ik verkocht!

Lekker afgesteld, wel wat butjes er krasjes ( maar heb daar zelf nooit zon moeite mee. ) De verkoper vroeg eigenlijk meer voor de gitaar maar vond dat ik zo enthausiast had gereageerd op zijn advertentie , dat ik hem voor een heeeeeeeel mooi prijsje kon kopen! Had weer eens mazzel!

Zie hier!! de prachtige foto's ( gemaakt met een Apple isight cam ) Later volgen betere foto's

http://img150.imageshack.us/img150/8961/foto99yk8.jpg

http://img150.imageshack.us/img150/2637/foto100jd0.jpg

BassAgent
12 februari 2008, 10:09
Mooie gitaar man! Ik wil nog eens een rechtshandige versie van iets dergelijks:soul:

JeroenSchaaf
12 februari 2008, 10:11
Hijs rechthandig... maar door de isight cam perongelijk gespiegelt.... :satisfie:

almarvk
12 februari 2008, 11:21
Mooi werk! Hoe reageert ie op je Mesa? Geen feedback e.d.?

Kim Wilson
12 februari 2008, 11:25
Artcores zijn de bom! Mooi ding, hoor! Gefeliciteerd!

Welk type is dit? Volgens mij is het een dikke body, of niet?

JeroenSchaaf
12 februari 2008, 11:27
Heej thanks jongens! , ik heb hem nog niet op me Mesa kunnen uitproberen ( ben bij me vriendin)

Hier staat alleen een Vox Pathfinder 10.

Het is de Artcore AF75 -BS - 12 -01

En het serie nummer is :s03111798

Barré
12 februari 2008, 18:59
( ben bij me vriendin)


Heb je die al geprobeerd vandaag? :dance:

HvV
12 februari 2008, 19:16
Hijs rechthandig... maar door de isight cam perongelijk gespiegelt.... :satisfie:

Oh, jammer. Dacht even dat je een echte Zenabi op de kop had getikt. ;)

Maar mooi ding, gefeliciteerd!

hezz
12 februari 2008, 22:30
Nice, ik heb ook een artcore uit dezelfde serie maar met een scherpere cutaway (http://farm3.static.flickr.com/2300/2201171495_3f4abee926.jpg) . Ook flats erop gezet, speelt heerlijk en het halsje is ook gewoon te gek!

Alleen jammer dat er verder weinig luxe details aanzitten, maar voor deze prijs kan ik daar eigenlijk ook niet om klagen. Daarnaast ben ik niet helemaal tevreden met het bereik van de hogere tonen, maar dat is voor jazz eigenlijk wel begrijpelijk.

JeroenSchaaf
12 februari 2008, 22:40
Heb je die al geprobeerd vandaag? :dance:

Net ;)

Bedankt jongens , ind het is een fijn halsje wat erop zit! morgen eens proberen in Combinatie met me Mesa.

En als het goed is krijg ik dan me verbouwde Squiert ook weer terug!