PDA

View Full Version : Hello daar gelaten enkelingen!



jece
12 februari 2008, 01:21
Durf ik me toch bijna niet meer voor te stellen zeg... Christa... 39... Ik ben van het vrouwelijke soort. Hartstikke getrouwd en ik woon veel te ver weg, Houston Texas! Dus redelijk veilig geloof ik?
Wisten jullie dat de gitaren hier soms wel de helft goedkoper zijn dan in Nederland???? En ik snap dan ook totaal niet dat er niet veel meer Nederlanders hun "baby" niet uit de States halen... Want de verzendkosten kunnen reuze mee vallen, wanneer je de juiste Nederlanders kent. Oren naar? Gimme a call in mailvorm!

Ik haal ondertussen mijn hart hier op aan de vele bandjes die hier spelen ieder weekend. Wanneer je ooit in de gelegenheid bent om een stad als New Orleans te bezoeken, moet je dat zeker niet laten. De Blues, old school en jazz ligt daar echt nog op straat...
Over een paar weken staat Memphis en Nashville op het program met een stel Nederlanders die hier hun vakantie komen vieren.
Eens kijken waar Cash, Elvis en meneer Lewis hun stappen gezet hebben. Lewis die trouwens nog altijd een aardige partij piano speelt, nee niet meer zoals vroeger, maar de spirit zit er nog altijd in...
Och en dan Brian Wilson die weer toert... Ja je moet er van houden... En ik doe!
Mijn eerstkomende concertbezoek zal Yo la Tengo worden...
En een band die ik altijd graag life zou zien zijn de The Grandfathers of Folk-Punk.... The Violent femmes...
I hope you know this will go down
On your permanent record
Kiss off!!!

Hellsbellsnl
12 februari 2008, 09:01
Howdy, How's the weather over there?

Hier +2 graden celcius.
Veel suc6 hiero.
Gear???

Kim Wilson
12 februari 2008, 09:06
Hey, welkom hier! Een inwoonster van de bakermat van de Blues, altijd goed. :)


Kun je niet wat regelen voor een leuk bluesbandje uit Nederland, een mini-Texas tour of zo? :D

Hellsbellsnl
12 februari 2008, 09:10
Hey, welkom hier! Een inwoonster van de bakermat van de Blues, altijd goed. :)


Kun je niet wat regelen voor een leuk bluesbandje uit Nederland, een mini-Texas tour of zo? :D
Roady nodig ???:seriousf:

minoin
12 februari 2008, 14:42
Durf ik me toch bijna niet meer voor te stellen zeg... Christa... 39... Ik ben van het vrouwelijke soort. Hartstikke getrouwd en ik woon veel te ver weg, Houston Texas! Dus redelijk veilig geloof ik?
Wisten jullie dat de gitaren hier soms wel de helft goedkoper zijn dan in Nederland???? En ik snap dan ook totaal niet dat er niet veel meer Nederlanders hun "baby" niet uit de States halen... Want de verzendkosten kunnen reuze mee vallen, wanneer je de juiste Nederlanders kent. Oren naar? Gimme a call in mailvorm!

Ik haal ondertussen mijn hart hier op aan de vele bandjes die hier spelen ieder weekend. Wanneer je ooit in de gelegenheid bent om een stad als New Orleans te bezoeken, moet je dat zeker niet laten. De Blues, old school en jazz ligt daar echt nog op straat...
Over een paar weken staat Memphis en Nashville op het program met een stel Nederlanders die hier hun vakantie komen vieren.
Eens kijken waar Cash, Elvis en meneer Lewis hun stappen gezet hebben. Lewis die trouwens nog altijd een aardige partij piano speelt, nee niet meer zoals vroeger, maar de spirit zit er nog altijd in...
Och en dan Brian Wilson die weer toert... Ja je moet er van houden... En ik doe!
Mijn eerstkomende concertbezoek zal Yo la Tengo worden...
En een band die ik altijd graag life zou zien zijn de The Grandfathers of Folk-Punk.... The Violent femmes...
I hope you know this will go down
On your permanent record
Kiss off!!!

Welkom!! Altijd leuk een extra vrouw erbij.
En let op wat je op je hals haalt, half gitaarnet wil een gitaar uit Amerika ;) Voordat je het weet, ben je de nieuwe dealer van Gitaarnet van Amerikaanse gitaren!
In ieder geval, have fun op het forum!

Laser
12 februari 2008, 15:35
Durf ik me toch bijna niet meer voor te stellen zeg... Christa... 39... Ik ben van het vrouwelijke soort. Hartstikke getrouwd en ik woon veel te ver weg, Houston Texas! Dus redelijk veilig geloof ik?
Wisten jullie dat de gitaren hier soms wel de helft goedkoper zijn dan in Nederland???? En ik snap dan ook totaal niet dat er niet veel meer Nederlanders hun "baby" niet uit de States halen... Want de verzendkosten kunnen reuze mee vallen, wanneer je de juiste Nederlanders kent. Oren naar? Gimme a call in mailvorm!

Ik haal ondertussen mijn hart hier op aan de vele bandjes die hier spelen ieder weekend. Wanneer je ooit in de gelegenheid bent om een stad als New Orleans te bezoeken, moet je dat zeker niet laten. De Blues, old school en jazz ligt daar echt nog op straat...
Over een paar weken staat Memphis en Nashville op het program met een stel Nederlanders die hier hun vakantie komen vieren.
Eens kijken waar Cash, Elvis en meneer Lewis hun stappen gezet hebben. Lewis die trouwens nog altijd een aardige partij piano speelt, nee niet meer zoals vroeger, maar de spirit zit er nog altijd in...
Och en dan Brian Wilson die weer toert... Ja je moet er van houden... En ik doe!
Mijn eerstkomende concertbezoek zal Yo la Tengo worden...
En een band die ik altijd graag life zou zien zijn de The Grandfathers of Folk-Punk.... The Violent femmes...
I hope you know this will go down
On your permanent record
Kiss off!!!

Welkom jece,
tof om van over de grote plas wat inbreng te krijgen!
Speel je zelf ook gitaar? Welke stijl, en op welk type gitaar?
Ik hoop je hier regelmatig te "zien" of beter lezen!
Take care.

hendrix_appendix
12 februari 2008, 19:18
O no! A redneck!! :o

Nee geintje, welkom. En mag ik vragen hoe je zo'n eind van Nederland verzeild bent geraakt?

Wickerman
12 februari 2008, 20:53
Houston, I believe we have a problem...

Sorry, dat moest ervan komen, welkom !!

Ik ga je ff een stomme vraag stellen; ben je ooit in Death Valley geweest ?

Harry
13 februari 2008, 09:32
Jece, welkom! Lijkt me heerlijk om ergens te wonen waar zoveel livemuziek is. En dan zoveel goedkope gitaren!!! @Wickerman: weet je hoever dat van Texas af ligt? Ik ben er trouwens geweest, en het was prachtig!

sugarfish
13 februari 2008, 10:30
Welkom Jece, op dit forum.
Leuk, wat meer vrouwen op dit forum.

Dat lijkt me ook eens geweldig, om New Orleans te bezoeken.
Is het niet heel erg anders geworden sinds Katrina? Veel mensen zijn toch weggetrokken, waaronder ook veel straatmuzikanten.

Ben ook benieuwd naar je gear.

Wickerman
13 februari 2008, 13:12
@Wickerman: weet je hoever dat van Texas af ligt? Ik ben er trouwens geweest, en het was prachtig!

Dat weet ik zeker, maar Jece is bij mijn weten toch het forumlid dat er het dichtste bij woont ;)

Ik zou er iig wel eens heen willen, Amerika...

Harry
13 februari 2008, 16:14
moet je doen, het is geweldig. Ik ben alleen in het zuidwesten geweest, maar kan dat in ieder geval aanraden.

JohnLord
14 februari 2008, 21:05
JC?

Ik wist niet dat Johan Cruijff hier actief is!

fretboardtoash
27 februari 2008, 13:22
O no! A redneck!! :o

Nee geintje, welkom. En mag ik vragen hoe je zo'n eind van Nederland verzeild bent geraakt?

Da's alabama, en welkom overigens.