PDA

View Full Version : ROADKILL zoekt met SPOED nieuwe zanger ( Heavy Metal )



Metal Revelation
11 februari 2008, 20:44
De heavy metal band ROADKILL is met SPOED op zoek naar een nieuwe zanger ! Onze zanger Marc Mes zal geheel onverwacht de band per direct verlaten vanwege ernstige familie-omstandigheden. De bandleden steunen hem in zijn besluit en wensen Marc en zijn familie het allerbeste toe.

Na het uitkomen van de EP " Dark Side " zit ROADKILL nu in een periode van veel optredens en promotie, de komende maanden staat er heel wat op het programma en daarom vragen we serieuze kandidaten om zo snel mogelijk te reageren.

Om een beeld van de band te krijgen, bezoek www.myspace.com/roadkillheavymetal en www.roadkill.nl.

Wat vragen wij :
- Melodieuze, heavy metal zanger
- Gemotiveerde, professionele instelling : als je de zanger van Roadkill wilt worden, moet dit een prioriteit hebben.
- Het heeft een pre als je ervaring hebt met het schrijven van teksten en zanglijnen.
- Ervaring en leeftijd niet belangrijk
- Woonachtig in Zuid Holland ( tenzij je reizen voor rehearsels en optredens echt geen probleem vindt )
- Eigen vervoer is handig

Wat bieden wij :
- Zeer professionele instelling op muziek-gebied en alle zaken daar omheen.
- Een band die de ambitie heeft om een goede platendeal binnen te halen.
- Eigen oefenruimte in Rotterdam waar we wekelijks op zondag oefenen.
- Serie optredens ter promotie van de uitgekomen EP.
- Cd opnames in 2008.

Spreekt dit je aan en heb je een heavy metal heart ... neem dan contact met ons op !

Kandidaten kunnen zich aanmelden via info@roadkill.nl met als onderwerp : " ZANGER ". Vermeld in de mail iets over jezelf, je contact-gegevens en we stellen het op prijs als je er wat mp3's bij doet of een verwijzingen naar een website of MySpace waar we iets van je kunnen horen.

!!! Voor alle fans !!!
ROADKILL wil wel benadrukken dat alle geplande shows voor de komende weken wel door zullen gaan. Totdat er een nieuwe zanger gevonden is, zal de band hulp krijgen van een tijdelijke zanger. Kijk in onze concert agenda voor de komende shows met Vengeance en Joe Stump !

FNaRK
11 februari 2008, 21:46
succes met de zoektocht ... ik kan niet zingen (zoals bij sommigen bekend mag zijn) :stop:

gr Mario

Metal Revelation
26 februari 2008, 19:28
Up.
Roadkill needs you : )

TimoSomers
26 februari 2008, 20:24
Hey man :)
Ik kan jullie helaas niet verder helpen.
Ik moet wel ff kwijt dat ik jullie 'inval zanger' ERG goed vond de 22e.
(Ik ben btw die gast die met Vengeance die solo deed;P).
Good luck!