PDA

View Full Version : Op welk niveau zit ik ongeveer?



sjansman
9 februari 2003, 21:36
Ik heb een vraag aan jullie; op welk niveau zit ik ongeveer:
Ik speel nu met gemak:
- New Born - Muse (en alle andere van muse)
- 1e gedeelte van Maxwell Murders (solo nie)
- Nummers van Skunk Anansie

Ongeveer een indicatie, het is niet veel. Ik spele nu een half jaartje. Weet iemand enkele nummers die nog niet zo moeilijk zijn (zoals die solo van rancid) maar wel een uitdaging voor mij zijn?

Thye

Laus
9 februari 2003, 22:11
zelf uitgezocht of op een andere manier geleerd?

ik speel al 6 jaar en denk dat ik het technisch wel enigzins haal, maar niet zonder een voorbeeld ofzo.

dr is een verschil tussen muzikaliteit, kennis, technisch kunnen en het soort muziek.

Chris Wolstenholme
9 februari 2003, 22:14
Newborn is toch wel een aardig tempo, daar kom ik met 3 maanden spelen nog niet aan, ik red plug in baby en hyper music wel van die gasten.
Je kan is wat RHCP gaan doen, das toch wel een niveautje hoger ( Scar tissue bijv, dat moet niet een al te grote stap zijn in 1x )
maar volgens mij ben je toch wel 'op schema'.

sjansman
9 februari 2003, 22:18
Hey,
Ik heb het mezelf aangeleerd. Technisch kan ik dus wel belabberd spelen, maarja, het gaat mij om het geluid. Muse is idd erg snel, maar ik kan goed bijhouden. Net wat je zegt, RHCP was ik mee bezig, met By The Way en Around The World.

Ik haal de tabs van internet en naar de muziek luisteren, zo leer ik het.

Laus
9 februari 2003, 22:22
nou, dan lig je aardig op schema denk ik. :smile:

keep it up :smile:

Chris Wolstenholme
9 februari 2003, 22:35
zo doe ik het ongeveer ook, alleen heb ik ook les, zodat iemand mijn techniek in de gaten houd, maar ik speel wel nummers die IK wil en meestal sluiten die mooi aan op de lessen, steeds wat moeilijker :smile:

Rhinus
11 februari 2003, 16:48
Ik speel nu iets meer dan 2 maanden bas.