PDA

View Full Version : gitarist gezocht voor death metal band uit zwolle en omstreken



Metal elfje
10 februari 2008, 21:29
Hallo,

Wij zoeken een 2e gitarist en zanger voor onze deathmetalband. Leeftijdscategorie ongeveer 16-20 jaar.
De muziek die wij willen maken is ongeveer zoals slayer en cannibal corpse enzo.
Wij willen wel serieus gaan oefenen, dus 1 keer per week (of eventueel vaker als er een optreden nadert) We willen ook eigen nummers gaan schrijven.

Als je meer wilt weten, twijfel dan niet en reageer direct!!!!

Groetjes
Mathijs, Eric en Sanne

Emocide
11 februari 2008, 20:47
Hallo,

Wij zoeken een 2e gitarist en zanger voor onze deathmetalband. Leeftijdscategorie ongeveer 16-20 jaar.
De muziek die wij willen maken is ongeveer zoals slayer en cannibal corpse enzo.
Wij willen wel serieus gaan oefenen, dus 1 keer per week (of eventueel vaker als er een optreden nadert) We willen ook eigen nummers gaan schrijven.

Als je meer wilt weten, twijfel dan niet en reageer direct!!!!

Groetjes
Mathijs, Eric en Sanne

hey heb je wat meer info website bijvoorbeeld? :)

Metal elfje
18 februari 2008, 15:51
neej nog niet, want we zijn wel een beginnende band :P

falcovd
19 februari 2008, 17:42
neej nog niet, want we zijn wel een beginnende band :P
zou je wat meer info kunnen mailen naar falco_dooremolen[at]hotmail[punt]com?
zoals....oefenruimte, dagen etc. etc.

Deathmetal17
19 februari 2008, 22:22
Hey,

ik ben een gitarist (17 jaar) woon in Hattem en ben in bezit van eenEpiphone Les Paul Custom, met Randall 75 watt versterker en in het bezit van een Boss ME 50 effects pedal. Zelf ben ik fan van System of a Down en bands van dat soort, en speel ik al 2 jaar gitaar, waarvan 4 maanden les. Lijkt jullie dit wat, dan kunnen jllie mij mailen. Mijn emailadres is florian_agterhuis_2@hotmail.com

Hopelijk hoor ik wat van jullie.

JRNV
20 maart 2008, 00:31
Jo, mijn naam is Jeroen, ik speel 9 jaar gitaar(metal) en heb veel interesse in jullie band, fav. death bands: Hate Eternal/Dying Fetus/etc, beschik over een klein arsenaal gitaren en pedalen, beschik over een OV en ik ben erg gedreven.
Laat het maar weten als jullie nog een gitarist zoeken, of mail even met info.

Jeroen :blast: