PDA

View Full Version : wat denken jullie hiervan?



YannickH
10 februari 2008, 17:39
kijk zelf maar:http://www.2dehands.be/maya-les-paul-model-vintage-37107179.html?qq=les%20paul

Ik zou graag wat meer info hebben over deze gitaar.

bass blom
10 februari 2008, 17:43
koopje, ziet er netjes uit, wel erg scheef halselement.

YannickH
10 februari 2008, 17:53
ja dat kun je wel maken denk ik maar speelt hij goed enzo of niet?

Squier4ever
10 februari 2008, 18:20
ja dat kun je wel maken denk ik maar speelt hij goed enzo of niet?

hoe kun je nou weten of een gitaar goed speelt als je hem niet test? iemand met een maya hier kan wel zeggen ja fantastisch, mss vind jij het helemaal niks of is dit gewoon een kutexemplaar. categorie domme opmerkingen A dit.
sorry for possibly being rude.

YannickH
10 februari 2008, 18:23
ja ik kan moeilijk 2uur rijden uittesten en dan zeggen:ooh nee toch maar niets he!Kost veel benzine voor men ouders+tijd.daarom wou ik gewoon wat informatie over maya gitaren.

BrianMay
10 februari 2008, 18:27
ja ik kan moeilijk 2uur rijden uittesten en dan zeggen:ooh nee toch maar niets he!Kost veel benzine voor men ouders+tijd.daarom wou ik gewoon wat informatie over maya gitaren.

Oke, jij gaat dus liever af op wat anderen vinden van die gitaar, op basis van het plaatje?
En wat nou als iedereen hier zegt dat het een geweldige gitaar is, en jij gaat er heen en hij blijkt te spelen als een natte krant? Koop je hem dan nog steeds?

Je moet een gitaar gewoon altijd zelf uittesten voordat je hem koopt. Er is niemand hier die jou kan vertellen of JIJ dat ding geweldig vind spelen of niet en of die bij je past, na het zien van alleen een plaatje in een advertentie. Tenzij je paranormaal begaafd bent, of je Uri Geller heet.... en dan nog zou ik dat advies met een korreltje zout nemen :P

Dus gewoon heen gaan en zelf uittesten. Jij bent per slot van rekening degene die er op moet spelen.

YannickH
10 februari 2008, 18:32
ik vraag alleen maar wat info over de gitaar omg!jonges!

BrianMay
10 februari 2008, 18:35
ik vraag alleen maar wat info over de gitaar omg!jonges!

Je vroeg of die goed speelde.
Nogmaals, dat kun je zo gewoon niet beoordelen zonder er op te spelen. Tenzij je paranormaal begaafd bent.
En wat als iedereen hier zegt dat ie geweldig speelt, en jij komt daar en hij blijkt helemaal niet lekker te spelen?

marter544
10 februari 2008, 18:42
Dan koopt ie em niet, maar als mensen Maya hier kennen, en ze vinden het slechte dingen, dan rijd je er sowieso niet heen, als het een brol is komt ie er dan nu achter, en niet na een paar uur in de auto. Heb je iig een indicatie van wat je kan verwachten, en of het überhaupt de moeite waard is om ervoor om in de auto te stappen.

YannickH
10 februari 2008, 18:45
Dan koopt ie em niet, maar als mensen Maya hier kennen, en ze vinden het slechte dingen, dan rijd je er sowieso niet heen, als het een brol is komt ie er dan nu achter, en niet na een paar uur in de auto. Heb je iig een indicatie van wat je kan verwachten, en of het überhaupt de moeite waard is om ervoor om in de auto te stappen.

bedankt,als er mensen hier zijn die maya kennen en ze goed vinden dan wil ik gerust 2uur rijden.

repelsteeltje
10 februari 2008, 18:55
Ik vindt het er strak uitzien en voor 150 euro tja ,ik heb zelf een soortgelijk gitaartje, is een mako, dat ding is op zich ook goed te noemen.Goed geluid ook.

Het hangt er natuurlijk van af wat je wilt, voor thuis erbij is ie waarschijnelijk goed genoeg en voor hetzelfde geld klinkt ie als een klok.Maar goed je moet het toch eerst ervaren dus toch ff langs gaan. maak je er een dagie uit van :satisfie:

wietse
10 februari 2008, 19:13
een maya moet je nooit kopen zonder te proberen, enorm wisselende kwaliteit, ik heb exact zoéén en dat is en prima gitaar maar heb ze ook wel gezien die de naam brandhout nog niet waardig waren.
dus eerst in handen hebben gehad en dan beslissen, alleen als het een El Maya is dan moet je er bovenop springen, dat zijn echte toppers.

YannickH
10 februari 2008, 19:23
ok bedankt